eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › organizację kampanii informacyjno-promocyjnej OPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Pabianice: organizację kampanii informacyjno-promocyjnej OPS
Numer ogłoszenia: 318885 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344222 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, ul. Cicha 43, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2158894, faks 042 2158894.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizację kampanii informacyjno-promocyjnej OPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kampania ma obejmować: - opracowanie graficzne i merytoryczne folderu MCPS zbiorcze we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - druk folderu 500 sztuk- MCPS zbiorcze Format A5, ilość stron 24, gramatura papieru wewnętrznego minimum 160g, gramatura papieru zewnętrznego minimum 220g, papier kreda błysk, kolorystyka 4+4 - CMYK - wykonanie 3000 sztuk ulotek wraz z projektem we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS zbiorcza - wykonanie 500 sztuk plakatu wraz z projektem we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS zbiorczy - przygotowanie projektu baneru reklamowego we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - MCPS ogólny projekt - 6 emisji baneru reklamowego internetowego w portalach gazet lokalnych - wykonanie projektu graficznego i opracowanie merytoryczne ulotek ośrodków i wydziałów MCPS we współpracy z wydziałami i ośrodkami MCPS - wykonanie 900 ulotek wraz z projektem ulotek dla ośrodków i wydziałów MCPS (6 wersji) Format A6, gramatura papieru 135g , papier kreda błysk, kolorystyka 4+4 CMYK - dystrybucja materiałów kampanii (ulotki, plakaty) na terenie Pabianic, w miejscach użyteczności publicznej - zakup tablicy informacyjnej - świecącej LED zewnętrznej (programowanej przez komputer) Wymiary - szerokość : 900 ~ 1100, wysokość : 600 ~ 800 Waga : 45 ~ 55 Maksymalny pobór prądu : do 1kW/m2 Liczba pikseli na m2 : od 3500 Jasność : 7000 ~ 9000 cd/m2 Kolory : 16,2 mln Głębia kolorów : 16 bit Kontrola jasności : automatyczna/ręczna Zasilanie : 220V Odświeżanie : 700 ~ 740 Hz Żywotność : 100000 godzin +/- 5% Temperatura pracy : -35oC ~ 85oC Odtwarzane pliki : tekst, animacja, zdjęcia, wideo, itp. Wodoszczelność : tak Gwarancja : min. 24 miesiące Oprogramowanie i instrukcja w języku polskim Serwis : do 72 godzin od momentu zgłoszenia - montaż tablicy LED wraz z metalowym stelażem (montaż na froncie budynku, zgodnie z przepisami budowlanymi i drogowymi) - dwukrotne zaprogramowanie tablicy LED do wyświetlania informacji o działaniach integracyjnych MCPS - zgodnie ze wskazówkami ośrodków MCPS.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu Drogowskaz - PRZEMIANA współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania w zakresie 7.1.1.Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PISANCZUK.COM. Michał Pisańczuk, ul. Rzgowska 31/1, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36248,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41943,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41943,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41943,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.