eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-06

Ogłoszenie nr 318855 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.

Świebodzin: Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305152-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307067-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29063000000, ul. ul. Zamkowa  1, 66200   Świebodzin, państwo , woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, faks 068 475 06 02, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.loro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.PN.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla LCO Sp. z o.o. w Świebodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik numer 5 - Formularz cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w załączniku nr 5 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek, określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 2 pakiety: Pakiet 1 Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narządzi, powierzchni Pakiet 2 Dezynfekcja ran i skóry WYMAGANIA OGÓLNE - pakiet 1 i 2: oWymagane niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu. oDo oferty należy dołączyć ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia. oDo oferty należy dołączyć Karty Charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego przedmiotu zamówienia /oświadczenie, iż preparat nie jest produktem niebezpiecznym i dokument nie jest wymagany. Dodatkowo, po wybraniu oferty aktualną Kartę Charakterystyki należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego. oDla preparatów myjących i pielęgnujących do rąk należy dołączyć dokument potwierdzający zgłoszenie preparatu na portalu CPNP (Cosmetic Products Notification Portal) Portal Notyfikacji Produktów Kosmetycznych. oZamawiający dopuszcza wyłącznie preparaty myjące, odkażające i pielęgnujące do higieny rąk kompatybilne ze sobą, tzn. pochodzące od jednego producenta; w opakowaniach dostosowanych do posiadanego systemu dozowania (Dermados). Istnieje możliwość zaoferowanie własnego systemu dozowania na czas trwania umowy, nieodpłatnie, który będzie o identycznych cechach technicznych i jakościowych jak system obecnie stosowany w szpitalu. Wymiana systemu musi odbyć się bez dokonywania zmian w sposobie mocowania dozowników tzn. bez konieczności wiercenia dodatkowych otworów w ścianach. Oferent w takim przypadku zobowiązany jest do demontaży istniejącego systemu i montażu oferowanego przez siebie na własny koszt. oW przypadku produktów leczniczych należy dołączyć dokumenty, w których określone są m.in.: spektrum bójcze, czas działania preparatu i substancje czynne, czyli: - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia. - Charakterystykę Produktu Leczniczego. -Treść etykiety - dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia. - Ulotkę informacyjną dla pacjenta - dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia" oNa podstawie Ustawy Prawo Farmaceutyczne z dn. 06 września 2001 (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271, z późn. zm.) Art.72 ust.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Koncesję hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi (preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych). oZamawiający wymaga dokumentów potwierdzających działanie bójcze preparatu. Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatu dezynfekcyjnego do narzędzi (wymaga się, by był to wyrób medyczny), i powierzchni (wymaga się, by był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy), należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany na mikroorganizmach testowych (podanych poniżej) i / lub odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy co najmniej II fazy). W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywnie badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak np.; PZH, DGHM, RKI itp. oZamawiający wymaga, aby skuteczność bójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. oW celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą oznaczenia i organizmy testowe stosowane w badaniu preparatów dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni: "B - działanie bakteriobójcze Tbc - działanie prątkobójcze (Mycobacterium tuberculosis) F - działanie grzybobójcze S - działanie sporobójcze (Bacillus subtilis, Bacillus, Clostridium) V - działanie wirusobójcze (Poliovirus, Adenowirus - preparaty do dezynfekcji chemicznej; Tr HSV-1 - mutant termooporny wirusa herpes simplex - preparaty do dezynfekcji chemiczno-termicznej)" UWAGA! Jeżeli preparat został umieszczony w Informacji VIII PZH, wystarczy powiadomić o tym zamawiającego załączając dokumenty informujące o tym fakcie i nie są wówczas wymagane wyniki badań skuteczności bójczej. oZamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu. oZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na pozycje w pakietach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej w poniedziałki, środy i piątki wyłącznie do godz. 11:00. Jeżeli Wykonawca przewiduje wysyłanie transportu tylko w określone dni tygodnia (np. wtorki) wyklucza to możliwość spełnienia powyższych wymagań. Towar pozostawiony poza apteką uważa się za niedostarczony zgodnie z umową. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie może przekroczyć ... godzin (Wykonawca podaje w ofercie termin realizacji dostawy, nie więcej jednak niż 72 godziny) licząc od chwili złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba że w/w termin mija w dzień wolny od pracy wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy z wyłączeniem wtorku, czwartku i soboty. c) Wykonawca umożliwi również realizację zamówienia na cito w terminie 24 godzin licząc od chwili złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) każdy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawierać nr umowy, której dotyczy. e) w przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym). 3.Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zamawiającego: a) do oferty należy dołączyć ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia. b) do oferty należy dołączyć Karty Charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego przedmiotu zamówienia /oświadczenie, iż preparat nie jest produktem niebezpiecznym i dokument nie jest wymagany. Dodatkowo, po wybraniu oferty aktualną Kartę Charakterystyki należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego. c) dla preparatów myjących i pielęgnujących do rąk należy dołączyć dokument potwierdzający zgłoszenie preparatu na portalu CPNP (Cosmetic Products Notification Portal) Portal Notyfikacji Produktów Kosmetycznych. d) w przypadku produktów leczniczych należy dołączyć dokumenty, w których określone są m.in.: spektrum bójcze, czas działania preparatu i substancje czynne, czyli: - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia. - Charakterystykę Produktu Leczniczego. - Treść etykiety - dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia. - Ulotkę informacyjną dla pacjenta - dokument potwierdzony przez Ministra Zdrowia e) Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających działanie bójcze preparatu. Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatu dezynfekcyjnego do narzędzi (wymaga się, by był to wyrób medyczny), i powierzchni (wymaga się, by był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy), należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany na mikroorganizmach testowych (podanych poniżej) i / lub odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy co najmniej II fazy). W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywnie badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak np.; PZH, DGHM, RKI itp. W celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą oznaczenia i organizmy testowe stosowane w badaniu preparatów dezynfekcyjnych do narzędzi i powierzchni: "B - działanie bakteriobójcze Tbc - działanie prątkobójcze (Mycobacterium tuberculosis) F - działanie grzybobójcze S - działanie sporobójcze (Bacillus subtilis, Bacillus, Clostridium) V - działanie wirusobójcze (Poliovirus, Adenowirus - preparaty do dezynfekcji chemicznej; Tr HSV-1 - mutant termooporny wirusa herpes simplex - preparaty do dezynfekcji chemiczno-termicznej) UWAGA! Jeżeli preparat został umieszczony w Informacji VIII PZH, wystarczy powiadomić o tym zamawiającego załączając dokumenty informujące o tym fakcie i nie są wówczas wymagane wyniki badań skuteczności bójczej. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pakiet 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT159872.30
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sutura Med Sp. z o.o.,  przetargi@suturamed.pl,  ul. Mała Odrzańska 21/2,  70-535,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170557.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170557.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175130.52
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pakiet 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5928.50
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal,  zp@cezal.com.pl,  ul. Dąbrowskiego 133/135,  60-543,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6149.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6149.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6149.20
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.