Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Lubawa: Budowa ulicy Lipowej w Lubawie - budowa sięgacza nr 1 i nr 2
Numer ogłoszenia: 318840 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubawa , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455300, faks 089 6452558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Lipowej w Lubawie - budowa sięgacza nr 1 i nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sięgacza nr 1 (ul. Księcia Surwabuno) oraz budowę sięgacza nr 2 (ul. Biskupa Chrystiana) w tym: a) ciągi pieszo - jezdne z kostki betonowej typu polbruk, b) wjazdy na posesje z kostki betonowej typu polbruk, c) oświetlenia ulicznego, d) kanalizacji deszczowej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i specyfikacje techniczne (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca w wycenie oferty musi uwzględnić koszt wykonania geodezji powykonawczej. 3.3. Wykonawca na swój koszt wykona badania zagęszczenia podłoża sondą dynamiczną w ilości 5 szt. oraz badania nośności podłoża płytą dynamiczną w ilości 5 szt. Badania zostaną zlecone podmiotowi zewnętrznemu wskazanemu przez Zamawiającego i zaakceptowanemu przez Wykonawcę. 3.4. Zamawiający informuje, iż sięgacz nr 1 (ulica Księcia Surwabuno) i sięgacz nr 2 (ulica Biskupa Chrystiana) są drogami osiedlowymi i znajdują się w sąsiedztwie ulicy Lipowej w Lubawie. W ramach zadania pn. Budowa ul. Lipowej w Lubawie wykonana została dokumentacja projektowa dla całości zadania w tym dla budowy sięgacza nr 1 i nr 2. Zamawiający informuje, iż na ul. Lipowej w Lubawie prowadzone są już roboty budowlane polegające na budowie tej ulicy - w tym budowa: kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, chodnika i jezdni. 3.5. Z uwagi na zazębiający się teren oraz termin realizacji przedmiotowego zadania z wyżej wymienionym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca - przedstawiając swój harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodnił go z wyłonionym już wykonawcą oraz zaplanował wykonanie przedmiotowych robót w ten sposób, aby w jak najmniejszym stopniu przedmiotowe roboty kolidowały z prowadzonymi już pracami. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zakresu robót. W takiej sytuacji ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 3.7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania - we własnym zakresie i na własny koszt- wszelkiego urobku z robót ziemnych oraz robót rozbiórkowych (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku). 3.8. Materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca przekaże w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na okoliczność czego sporządzony zostanie stosowny protokół..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, c) udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100). 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubawie nr 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004. 8.5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 8.6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 a) SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku; wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 b) posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie drogi/chodnika/parkingu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimalnej 1800 m2 i kanalizacji deszczowej oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego dokumentu o którym mowa w pkt. 6.1.10 SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku; wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że posiada potencjał kadrowy - dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi osobami: dysponuje 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającego min. 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy; dysponuje 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającego min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót; dysponuje 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającego min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót; dysponuje 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającego min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót; oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego dokumentu o którym mowa w pkt. 6.1.11 SIWZ i w pkt. 6.1.12 SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
e) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - posiada środki własne w wysokości min. 500.000, złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000, złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego dokumentu o którym mowa w pkt. 6.1.14 SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie drogi/chodnika/parkingu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimalnej 1800 m2 i kanalizacji deszczowej; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy elementów scalonych, z wyszczególnieniem ilości, ceny jednostkowej i wartość dla poszczególnych pozycji opracowany na podstawie przedmiaru robót; 3. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2013.907 z późn. zm.).) określa się możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zawarcia umowy z podwykonawcą ujawnionym w trakcie trwania umowy oraz terminu wykonania umowy w okolicznościach nie leżących po stronie Wykonawcy spowodowanych: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, b) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, d) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9A, 14-260 Lubawa, pok nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9A, 14-260 Lubawa, pok nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Modernizacja placu zabaw na terenie rekreacyjnym Przedszkola Miejskiego w Lubawie
- Budowa placu zabaw na potrzeby Żłobka Miejskiego przy ul. Św. Barbary 45 w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
- Przebudowa Stadionu Miejskiego w Szczekocinach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.