eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › prace remontowe w Urzędzie Miasta Zakopane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31879

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zakopane: prace remontowe w Urzędzie Miasta Zakopane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Zakopane, do kontaktów: Urszula Grzyb, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Zakopane Referat Gospodarczy, Marek Kurek, ul. Kościuszki 13 pok.7, 34-500 Zakopane, woj. Małopolskie, tel. 0.18/2020454, fax 0.18/2020448. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Zakopane Referat Gospodarczy, Marek Kurek, ul. Kościuszki 13 pok.7, 34-500 Zakopane, woj. Malopolskie, tel. 0.18/2020454, fax 0.18/2020448. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urzad Miasta Zakopane Referat ds zamówien publicznych, Urszula Grzyb, ul. Kościuszki 13 pok.8, 34-500 Zakopane, woj. Małopolskie, tel. 0.18/2020448, fax 0.18/2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe w Urzędzie Miasta Zakopane. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot remontowych w budynku Urzędu Miasta Zakopane oraz wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu( znajdującego się z tyłu budynku Urzędu Miasta Zakopane) wraz z droga dojazdową na zaplecze budynku.Wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13 obejmujących Salę konferencyjną, bankietową oraz pokoje Biura Rady wraz z szatnią Pokoje 210 do 216 i 219-224 na II piętrze budynku Urzędu Miasta Zakopane wraz z korytarzem i klatką schodową, Adaptacja pomieszczeń stołówki na archiwum zakładowe, oraz pomieszczenia biurowe dla Straży Miejskiej, Remont kominów wentylacyjnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Zakopane. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe w budynku Urzędu Miasta Zakopane oraz wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu( znajdującego się z tyłu budynku Urzędu Miasta Zakopane) wraz z droga dojazdową na zaplecze budynku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetrgu moga wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówien publicznych, spełniajacy warunki dodatkowe okreslone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.08.2005, cena - 70.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2005, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego sala nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.