eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › MATERIAŁY PROMOCYJNE OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-06

Szczecin: MATERIAŁY PROMOCYJNE OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 31877 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23420 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY PROMOCYJNE OPERY NA ZAMKU W SZCZECINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów promocyjnych oraz biletów dla Opery na Zamku w Szczecinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Druk materiałów promocyjnych 1.Sukcesywne drukowanie wraz z dostawą do siedziby zamawiającego asortymentu: 1)Ulotka wersja 1, Ulotka wersja 2, Zaproszenie, Harmonijka wersja 1, Program grubszy wersja I, Program grubszy wersja II, Program grubszy wersja III, Program zwykły wersja I, Program zwykły wersja II, Program harmonijka, Wizytówki, Etui na bilety, Teczka, Plakat wersja 1,Plakaty papier, Banery PCV, Roll-up, Nadruki na płycie PCV, Plakaty blueback, Broszura 2.Drukowanie odbywać się będzie partiami według potrzeb zamawiającego: w asortymencie i nakładach określonych w zleceniach. 3.Jednostkowe zlecenia będą wykonywane w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem: poz.4) Harmonijka wersja 1, poz.10) Program harmonijka, poz.12) Etui na bilety, poz.13) Teczka, poz.17) Roll-up, które będą wykonywane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 1 Oferty cenowej, terminy liczone będą od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, jpg, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego. 4.Dostawa materiałów odbywać się będzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Teofila Firlika 20 w Szczecinie (V piętro). Materiały muszą być zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny być zapakowane w papier. 5.Przekazanie gotowych materiałów odbywać się będzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objęty zleceniem wraz z ilością (nakładem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz ceną za zrealizowany nakład. 6.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru: 1)poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od swoich potrzeb; 2)nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb; 3)liczby zastosowań nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb. 7.Rozliczenia z wykonawcą odbywać się będą po każdym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowaną część usługi. Płatność przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie. 8.Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją producenta. 9.Zamawiający zamierza zrealizować zamówienie do łącznej kwoty 101 844 zł brutto. Część II: Druki wielkoformatowe na siatce mesh 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wydruki wielkoformatowe na siatce mesh dalej (siatki), 2)montaż i demontaż siatek będzie realizowany siłami i środkami wykonawcy na Hali Opery przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. Siatki będą zawieszane na wysokości około 16 m, 2.Parametry wydruku: 1)druk 4 (full kolor) na 0 2)rozmiar siatki 11,7 m na 4,55 m, 3)gramatura siatki 360 g na m2, 4)wykończenie : oczkowanie i lub tunel. 5)materiał certyfikowany trudnopalny, 3.Usługi będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych za pomocą e-mail, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 6 Oferty cenowej. 4.Termin realizacji jednostkowych zleceń liczony jest od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, JPG, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy do dnia ich zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery na Zamku przy ulicy Energetyków 40 w Szczecinie. 5.Grafiki do wydruków będą przekazywane Wykonawcy w postaci wysokorozdzielczych plików PDF lub tiff lub JPG, przesłanych na wskazany przez Wykonawcę FTP lub e-mail. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający Spełnianie wskazanych w niniejszym załączniku parametrów w dostarczanych materiałów w promocyjnych po cenach jednostkowe podanych przez Wykonawcę w niniejszym formularzu. 7.Materiały nie mogą zawierać obszarów niewybarwionych, zaplamień, błędów spowodowanych wadami siatki oraz innych błędów drukarskich, poszczególne elementy graficzne muszą być dobrze dopasowane i wybarwione, kolory intensywne. Materiały muszą być trwałe, nie mogą ulegać zniszczeniu przy rozłożeniu materiałów. 8.W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zamówiony lub w przypadku nienależytej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na własny koszt na towar wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia pisemnej reklamacji. 9.Termin na złożenie reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia zamieszczenia siatek na budynku Hali Opery. Koszty reklamacji ponosi Wykonawca. 10.Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 3 miesięczną gwarancją producenta. Część III: Druk biletów 1.Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostawą do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie. 2.Parametry druk biletów: 1) Nakład : a)Bilet - 10.000 szt. b)Bilet - 25.000 szt. 2)Format: a)szerokość: 78 mm b)długość: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu). 3)Kolor 4 ( CMYK) na 2 (PANTONE 187 C); 4)Papier kartonik termiczny ts (168g na m2). 5)Bilety muszą posiadać perforację do odrywania. 6)Bilety muszą być drukowane na papierze rolowym, ale nie są nawinięte na rolce, tylko ułożone w kartonach jako składanka. 7)Bilety nie są drukowane z numeracją. 4.Pakowanie: karton, składanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk. 5.Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff. 6.Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiającego. 7.Drukowanie odbywać się będzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych za pomocą e-mail, według potrzeb zamawiającego w ilościach określonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 11 Oferty cenowej. 8.Zamawiający przewiduje możliwość zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nakłady 10 000 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 21.40.00.00 - 21.40.00.00 22.15.00.00 - Broszury 22.16.00.00 - Informatory 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk materiałów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Kotarski, Irena Kotarska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Drukarnia Kadruk Mariusz Kotarski, Irena Kotarska S.C., Eugeniusza Romera 10, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113631,09

  • Oferta z najniższą ceną: 113631,09 / Oferta z najwyższą ceną: 126105,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Druki wielkoformatowe na siatce mesh

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arturem Krywiel prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ZAK Media Artur Krywiel, Jagiełły 10 lok. 5, 70-260 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Druk biletów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vector Soft Sp. z o.o, ul.Rzędzińska 3, 01-368 Warszawa, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4973,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8081,10

  • Oferta z najniższą ceną: 8081,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8081,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.