To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-06
Ogłoszenie nr 318759 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.
Drwinia: Przebudowa DW964 i DW 775 polegająca na budowie zatok autobusowych, chodnika, ścieżki pieszo rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia hybrydowego, przebudową istniejących zjazdów w m. Ispina- etap I DW 775 odc. 140 1+685 - 1+890
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307960-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307974-2016, 308028-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drwinia, krajowy numer identyfikacyjny
53767400000, ul.
Drwinia
57,
32709
Drwinia, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
12 2817 153, 154, faks
12 284 98 34, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.drwinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa DW964 i DW 775 polegająca na budowie zatok autobusowych, chodnika, ścieżki pieszo rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia hybrydowego, przebudową istniejących zjazdów w m. Ispina- etap I DW 775 odc. 140 1+685 - 1+890
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 775 na odc. 140 km 1+685 - 1+890 polegająca na: - budowie ścieku przykrawężnikowego - budowie kanalizacji deszczowej do odc. 440 km 1+905 z przejściem na drugą stronę drogi do projektowanego wylotu nr W3 ( metodą przewiertu od drogą) - budowie ścieżki pieszo-rowerowej - budowie chodnika - budowie zatoki autobusowej - 2 szt. - dostawa i montaż wiat przystankowych - 2 szt. - przebudowie istniejących zjazdów - przebudowie istniejących rowów - wykonanie docelowej stałej organizacji ruchu - wykonanie organizacji ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja. - przebudowa słupa sieci teletechnicznej Przedmiotowa ścieżka pieszo-rowerowa, chodnik stanowić będzie dojście od istniejącego mostu nad rzeką Wisła do drogi wojewódzkiej nr 964 oraz do projektowanych zatok autobusowych oraz będzie umożliwiała dojazd rowerzystom do MOR. Usytuowany po lewej stronie drogi nr 775 chodnik należy wykonać o szerokości 2,0m, natomiast lewostronna ścieżka rowerowa na drodze nr 775 należy wykonać o szerokości 3,0m. Wzdłuż drogi 775 należy wykonać dwie zatoki autobusowe - lewo i prawostronne. Ścieżka pieszo - rowerowa, jak i chodnik, czy zatoki autobusowej zlokalizowane będą w miejscu istniejącego pobocza i rowu, który należy przykryć kolektorem ?400 i 800 mm. Przedmiot zamówienia obejmuje również zlikwidowanie istniejących peronów oraz dostawę i montaż dwóch wiat przystankowych, zgodnych z załączoną specyfikacją, wraz z utwardzeniem terenu pod nimi z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. Uwaga : Wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych, zatok autobusowych i skrzyżowań lampami nie obejmuje niniejszego przedmiotu zamówienia. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ Inwestycja realizowana jest w oparciu o decyzje pozwolenia na budowę nr 23/16 z dnia 11.08.2016 r. , w oparciu o zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu nr DU-4-420-775,964-2-2/16 ZDW/PW/2016/573/DU4TK dnia 25.08.2016r. oraz czasowej organizacji ruchu nr DU-4-421-314-2/16 ZDW/PW/2016/5765/DU4TK z dnia 25.08.2016 r., decyzją OS.6341.139.2015 z dnia 28.12.2015 Starosty Bocheńskiego (pozwolenie-wodnoprawne) UWAGA: Przed przystąpienie do realizacji robót wykonawca, z którym została podpisana umowa winien: 1. Spełnić wszystkie postanowienia i warunki wynikające z decyzji pozwolenia na budowę nr 23/16 z dnia 11.08.2016 r. oraz stałej i czasowej organizacji ruchu. 2. Spełnić warunki zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu nr DU-4-420-775,964-2-2/16 ZDW/PW/2016/573/DU4TK dnia 25.08.2016r oraz czasowej organizacji ruchu nr DU-4-421-314-2/16 ZDW/PW/2016/5765/DU4TK z dnia 25.08.2016 r. 3. Wykonać dokumentację fotograficzną odcinka drogi objętego przebudową, w szczególności istniejących zjazdów, ogrodzeń i budynków na posesjach sąsiadujących bezpośrednio z drogą wojewódzką 4. Prowadzić pomiary kontrolne i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami STWiOR 5. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem. 6. Sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego. Inwentaryzacja powykonawcza, z naniesionymi zmianami, winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egz. oraz cyfrowej (zbiory z rozszerzeniem *.dgn), z wykorzystaniem map do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000, użytych przy sporządzaniu dokumentacji projektowej 7. Dokonać pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawidłowego odpływu wód i usytuowana przepustów na zjazdach. 8. Zapoznać się z warunkami i uzgodnieniami wszystkich mediów i zarządcy drogi oraz ich spełnienie. 1) protokół z narady koordynacyjnej GK-POD.6630.594.2015 2) uzgodnienie Orange S.A TODKKU-74736/14/TK z dnia 7.01.2015 3) uzgodnienie ZDW z dn. 14.03.2016 r. ZDW/PW/2016/1593/DI-2/JJ 4) uzgodnienie Polskiej Spółki Gazowej sp. z o.o znak: KSGII/ZIU/18W/282653/15-45/1/15 z dnia 18.02.2015 r. 9. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 10. Powiadomić o wszelkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu z 7 dniowym wyprzedzeniem następujące jednostki: Zamawiającego (w przypadku częściowego utrudnienia w ruchu) oraz organ zarządzający ruchem, policję i straż pożarną, pogotowie ratunkowe (w przypadku utrudnienia w ruchu polegającym na całkowitym zamknięciem ruchu) 11. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, Program Zapewnienia Jakości (PZJ), badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (wraz z kopią mapy zasadniczej), rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT397261.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 472330.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.