Ogłoszenie z dnia 2016-10-06
Ogłoszenie nr 318720 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.
Koszalin: Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - 2016 rok - zamówienie powtórzeniowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
36024726200000, ul.
ul. Leonida Telgi
4,
75235
Koszalin, państwo
, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 717 08 90, faks
, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - 2016 rok - zamówienie powtórzeniowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób starszych i niepełnosprawnych. Świadczeniobiorcami będą mieszkańcy miasta Koszalina. Usługi będą świadczone na terenie miasta Koszalina, w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta, w godzinach ustalonych z podopiecznymi. W przypadku osób samotnych i obłożnie chorych przewiduje się świadczenie usług trzy razy dziennie, w zależności od potrzeb, także w godzinach wieczornych, nie później niż do godz.18:00. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności: Usługi pielęgnacyjne: 1. dbanie o higienę podopiecznego, pomoc przy myciu, kąpielach i ubieraniu, 2. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3. pomoc przy zmianie pozycji u podopiecznych leżących, 4. podawanie posiłków, karmienie, 5. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. Usługi gospodarcze: 1. zakup artykułów spożywczych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym - w najbliższej okolicy, 2. przygotowanie posiłków/ dostarczanie obiadu, 3. zmiana bielizny pościelowej, 4. utrzymanie w czystości naczyń stołowych, 5. sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, 6. bieżące porządki w pokoju, w którym stale przebywa podopieczny, 7. pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży podopiecznego, 8. zanoszenie odzieży do pralni - w uzasadnionych przypadkach, 9. palenie w piecu, przynoszenie opału. Inne: 1. załatwianie spraw urzędowych, w tym: dokonywanie opłat w imieniu podopiecznego - w najbliższej okolicy, 2. kontakt z pracownikami służby zdrowia, zamawianie wizyt lekarskich i realizowanie recept, przygotowanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza, 3. podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, np. dostarczanie prasy i książek, czytanie podopiecznemu, spacery, zachęcanie do kontaktów sąsiedzkich. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację ok. 8 882 godziny usług, tj. ok. 7 996 godz. w dni robocze i ok. 886 godz. w dni wolne od pracy i święta. Przez godzinę usług należy rozumieć "godzinę zegarową" = 60 minut. Godzina usługi oznacza rzeczywisty czas wykonania usługi i nie obejmuje czasu dotarcia do podopiecznego, ani czasu niezbędnego dla przejścia pomiędzy środowiskami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
85311100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107733.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 116352.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, jeżeli zamówienie to polega na powtórzeniu podobnych usług i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Stan prawny na dzień wszczęcia postępowania w sprawie zamówienia podstawowego:
art. 67 ust. 1 pkt 6 W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamówienie na świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - 2016 rok - zamówienie powtórzeniowe zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu wykonawcy usług, któremu udzielono zamówienia podstawowego w drodze przetargu nieograniczonego w dniu 01.01.2016 r. Udzielone zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 179499 - 2015 z dnia 07.12.2015 r.). Całkowita wartość zamówienia (zamówienie podstawowe i zamówienia uzupełniające) została uwzględniona przy obliczaniu wartości dla zamówienia podstawowego w dniu 24 listopada 2015 r.
Ponadto udzielone zamówienie powtórzeniowe nie przekracza 50% zamówienia podstawowego, zgodnie ze stanem prawnym na dzień wszczęcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia podstawowego.
Udzielone w dniu 30.09.2016 r. zamówienie jest zatem zgodne z przepisami ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.6.2024 Modernizacja systemu parkingowego w Parku Wodnym Koszalin
- Wymiana parkietu w sali gimnastycznej mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie
- Dostawa dziewięciu nowych pływaków awaryjnego wodowania PG-1300 do śmigłowca W3 WARM eksploatowanego w GL Darłowo.
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.