eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont nawierzchni chodników na terenie Dzielnicy Rembertów wraz z poprawieniem warunków odwodnienia nawierzchni i poprawą oznakowania pionowego i poziomego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont nawierzchni chodników na terenie Dzielnicy Rembertów wraz z poprawieniem warunków odwodnienia nawierzchni i poprawą oznakowania pionowego i poziomego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, do kontaktów: Tomasz Dziedzic, Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: przeta@wp.pl, www.warszawarembertow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni chodników na terenie Dzielnicy Rembertów wraz z poprawieniem warunków odwodnienia nawierzchni i poprawą oznakowania pionowego i poziomego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników na terenie Dzielnicy Rembertów wraz z poprawieniem warunków odwodnienia nawierzchni i poprawą oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy zakres robót oraz terminy ich wykonania, określane będą każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót, w miarę niezbędnych (zaistniałych) potrzeb i posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dzielnica Rembertów m.st. Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 Euro. Szczegółowy zakres robót oraz terminy ich wykonania, określane będą każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót, w miarę niezbędnych (zaistniałych) potrzeb i posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 11000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; 1.oraz spełniają następujące warunki: 1) Dysponują następującym potencjałem kadrowym: -kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi - 1 osoba; -15 osób fizycznych; 2) Dysponują następującym potencjałem technicznym: -walec stalowy - 1 szt. -koparko-ładowarka - 1 szt. -zagęszczarki płytowe - 2 szt. -samochody samowyładowcze - 3 szt. 3) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia poprzedzającego złożenie oferty): co najmniej trzy zadania polegające na budowie, modernizacji lub remoncie nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej o wartości łącznej minimum 500.000 zł brutto (w tym zamawiający wymaga wykazania - w ramach postawionego warunku - co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, modernizacji lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej i co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, modernizacji lub remoncie nawierzchni bitumicznej). Za zrealizowane zamówienia należy rozumieć zamówienia, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.08.2005, cena - 100. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.08.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 18.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.08.2005, godzina 11:00, sala 504.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.