Kartuzy: usługi sprzętowo-transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2016
Numer ogłoszenia: 318696 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzętowo-transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I- wynajem samochodu osobowo (6osób) - ciężarowego od 1,4t do 3,5t do wykonywania obsługi transportowej prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (między innymi poprzez wymianę oznakowania pionowego, ścinkę poboczy, wycinkę drzew, remonty cząstkowe nawierzchni, przewóz pracowników itp.) wraz z kierowcą wg szczegółowego zakresu i lokalizacji określonej przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach na wezwanie Zamawiającego w ilości nie więcej niż 2000 godzin pracy w okresie do końca 2016 roku. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. Zadanie II 1. Pracę koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0.6-1.0 m3 (z własnym osprzętem) oraz mocy powyżej 90KM do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. renowacja rowów, ścinka poboczy, załadunek urobku i pni drzew z wycinki, remonty cząstkowe nawierzchni dróg itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach na wezwanie Zamawiającego nie więcej niż 900 godzin. Operatorzy sprzętu w czasie jego postoju będą zatrudnieni do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. 2. Wynajem samochodu ciężarowego skrzyniowego - samowyładowczego o mocy min. 150KM i ładowności od 6 t do 8 t (wymagany napęd na dwie osie ) do wykonywania obsługi transportowej prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (miedzy innymi przy wykonywaniu renowacji rowów, ścince poboczy, wycince drzew, remontach cząstkowych nawierzchni dróg, dowóz i wywóz materiałów, itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach na wezwanie Zamawiającego nie więcej niż 900 godzin. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. 3. Ścinka poboczy - nie więcej niż 4000 mb (średnia grubość pobocza 15 cm, średnia szerokość pobocza do 1,5m, urobek ze ścinki pobocza utylizuje wykonawca); oczyszczanie rowów - nie więcej niż 2000 mb (minimalna długość odcinków 100m, głębokość ~ 30 do 60 cm, urobek utylizuje wykonawca).
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt. 3
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie wnosi wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące: załącznik nr 2 jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące: załącznik nr 2 jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące: załącznik nr 2 jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące: załącznik nr 2 jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące: załącznik nr 2 jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta, zakres powierzonych podwykonawcom części zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas reakcji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: a)W zakresie terminu realizacji umowy: w przypadku korzystnych albo utrzymujących się niekorzystnych warunków atmosferycznych. b) W zakresie zmiany wynagrodzenia: ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia umownego brutto); c) W zakresie innych zmian: zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, Warunkiem wprowadzania zmian są zapisy umowy tj. rozliczenie zgodne z zakresem wykonanych robót, sporządzenie i podpisanie aneksu przez strony umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.