Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Kielce: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 31863 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych., tj. roll-upów, plakatów, teczek ofertowych, pylonu, stojaków na ulotki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzuoełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9, 79.34.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek jej posiadania . Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty: Oświadczenie zgodne z treścią art.22 ust.1 uPzp.Z treści dołączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie , w oparciu o informacje zawarte w oświadaczeniach załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że ta usługa/dostawa zostały wykonana lub jest wykonywana należycie; Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że ta usługa/dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, Z treści dołączonego dokumnetu winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty: Oświadczenie zgodne z treścią art.22 ust.1 uPzp.Z treści dołączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie , w oparciu o informacje zawarte w oświadaczeniach załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty: Oświadczenie zgodne z treścią art.22 ust.1 uPzp.Z treści dołączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie , w oparciu o informacje zawarte w oświadaczeniach załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:sytuacji ekonomicznej i finansowej.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty: Oświadczenie zgodne z treścią art.22 ust.1 uPzp.Z treści dołączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie , w oparciu o informacje zawarte w oświadaczeniach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną/upoważnioną formularz oferty - zgodnie ze wzorem w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną/upoważnioną Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik- także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) konsorcjum - list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne wyznaczając lidera oraz osoby odpowiedzialne; b) spółki cywilne - umowy spółki cywilnej. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Dział Zamówień Publicznych pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w cz. I jest finansowane z projektu Edukacja dla rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie i dostawa 4 roll-upów 2. Wykonanie i dostawa 200 szt plakatów 3. wykonanie i dostawa 2000 szt teczek ofertowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pylonu podświetlanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pylon podświetlany + grafika (ilość: 1) (projekt graficzny zostanie przekazany wykonawcy w postaci plików edytowalnych Corel Draw oraz plików pdf) wymiar: 150x30 cm. konstrukcja: aluminium anodowane, pleksi (plexi) opakowanie: karton grafika podświetlana, obustronna stojak jest obrotowy lub nieobrotowy konstrukcja rozkładana wymiary 30,5x150 Waga: 5kg wyposażenie: konstrukcja, świetlówka, mechanizm obrotowy ( w przypadku pylonu obrotowego) grafika: backlite, pełnokolorowy, fotorealistyczny wysokiej jakości druk wykonany technologią cyfrową,, w rozdzielczości 720 dpi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stojaków na ulotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojaki na ulotki- 4 szt Stojak nr 1 Ilość: 1 szt. Kaskadowy stojak wykonany z plexi odlewanej, z 2 kieszeniami na ulotki formatu A5. Wymiary: szer. 160 mm x gł. 45 mm. Stojak nr 2 Ilość: 1szt. Kaskadowy stojak z trzema kieszeniami wykonany z plexi odlewanej, z przeznaczeniem na ulotki formatu A5. Wymiary: szer. 160 mm x gł. 32 mm. Stojak nr 3 Ilość: 2szt. Wymiary: szer. 230 mm x gł. 32 mm. Pojedynczy stojak wykonany z plexi odlewanej, na ulotki o formacie A4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materiałów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Zakup i sukcesywna dostawa kontrastów do tomografii i rezonansu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBIEKTÓW UJK W KIELCACH
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.