eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 31852 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania:. Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto, Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście, Zadanie III parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III, zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz Zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego do obsadzenia letniego i jesienno - wiosennego kwietników sezonowych w poszczególnych zadaniach. Zadanie I Parki i zieleńce - Rejon: Stare Miasto, kwietniki o łącznej powierzchni ok. 14,62 ara w nw. obiektach: Park Słowackiego Park Kopernika Plac Wolności Plac Powstańców Warszawy Plac Dominikański ul. Oławska ul. Świdnicka + Opera Wrocławska ul. Leszczyńskiego ul. Szewska + przy kościele św. Marii Magdaleny gazony przy kościele św. Elżbiety ul. Św. Ducha Wyspa Piaskowa (Bulwar Piotra Włosta) Zieleń Ostrowa Tumskiego Most Uniwersytecki/ Drobnera Bulwar Wyszyńskiego pl. Kościuszki Zadanie II Parki i zieleńce - Rejon: Śródmieście, kwietniki o łącznej powierzchni 14,48 ara w nw. obiektach: Park Szczytnicki Kwietniki i gazony przy Hali Stulecia Zadanie III Parki i zieleńce - Rejon Krzyki III (4,64 ara), Fabryczna I i III (3,83 ara), o łącznej powierzchni kwietników 8,47 ara w nw. obiektach: Park Południowy Park Klecina Park Grabiszyn Zieleniec przy ul. Wróbla Zieleniec przy ul. Anielewicza Plac Wiślany Zieleń przyuliczna - Rejon: Śródmieście (gazony), o łącznej powierzchni 0,16 ara w nw. obiektach: ul. Polaka ul. Nowowiejska/Sienkiewicza ul. Bujwida Dostawa roślin z obsadzeniem pojemników: skrzynek kwiatowych i gazonów: Urząd Miejski: - Sukiennice: skrzynki kwiatowe - 114 szt., gazony 2 szt. - Urząd Stanu Cywilnego - gazony (średnica 50cm) 6 szt. Muzeum Miejskie: - Arsenał: skrzynki kwiatowe: - 6 szt. - 40 cm - 10 szt. - 60 cm - 2 szt. - 80 cm - Ratusz: skrzynki kwiatowe: - 10 szt. - 60 cm - 23 szt. - 60 cm 2. Zamówienie nie obejmuje zakupu skrzynek kwiatowych, gazonów. 3. Asortyment, ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą: BN-76/9125-01; a) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50 %, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, b) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, c) stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, d) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, e) niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, f) niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, g) rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, h) materiał roślinny do obsadzeń letnich w kontenerach, do obsadzeń jesienno-wiosennych z bryłą korzeniową. 5. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na miejscu sadzenia. 6. Transport materiału roślinnego: a) koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego, b) Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na bieżąco, c) Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 7. Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz. Wykaz firm dokonujących nasadzeń zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia zawarte są w Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I: 2800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), Zadanie II: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Zadanie III: 2600 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 100 000 zł brutto dla zadania I, 80 000 zł brutto dla zadania II, 100 000 zł brutto dla zadania III; wartość, rodzaj i należyte wykonanie winny być potwierdzone dokumentem (np. referencje). 2. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust. 2b ustawy Pzp). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kosztorys ofertowy, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, takimi jak np. warunki atmosferyczne (opady deszczu), 2) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i Wykonawcy. 2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie I parki i zieleńce - rejon: Stare Miasto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Parki i zieleńce - Rejon: Stare Miasto, kwietniki o łącznej powierzchni ~ 14,62 ara w nw. obiektach: Park Słowackiego Park Kopernika Plac Wolności Plac Powstańców Warszawy Plac Dominikański ul. Oławska ul. Świdnicka + Opera Wrocławska ul. Leszczyńskiego ul. Szewska + przy kościele św. Marii Magdaleny gazony przy kościele św. Elżbiety ul. Św. Ducha Wyspa Piaskowa (Bulwar Piotra Włosta) Zieleń Ostrowa Tumskiego Most Uniwersytecki/ Drobnera Bulwar Wyszyńskiego pl. Kościuszki Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: - do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., - do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie II parki i zieleńce - rejon: Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parki i zieleńce - Rejon: Śródmieście, kwietniki o łącznej powierzchni 14,48 ara w nw. obiektach: Park Szczytnicki Kwietniki i gazony przy Hali Stulecia Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: - do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., - do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu - Zadanie III parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III, zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: 1. Parki i zieleńce - rejon Krzyki III, Fabryczna I i III 2. Zieleń przyuliczna - rejon: Śródmieście 3. Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz - do obsadzeń letnich: od 15.05.2012 r. do 30.05.2012 r., za wyjątkiem roślin : Sedum Album Coral Carpet - 800 szt, Sedum Acre Yellow Queen - 800 szt, Sempervivum tectorum - 1000 szt i Sempervivum tectorum Purpureum - 600 szt, dla zadania III Fabryczna I - Logo Euro, które należy dostarczyć w terminie od 16.04.2012 r. do 25.04.2012 r. - do obsadzeń jesienno-wiosennych: 10.09.2012 r. do 05.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.