eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › renowacja elewacji budynków, przebudowa wejścia głównego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31846

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: renowacja elewacji budynków, przebudowa wejścia głównego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, do kontaktów: Adam Łukaszewski, ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, fax 052 3268309, e-mail: adam.lukaszewski@mail.nbp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.nbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, Łukaszewski, Bydgoszcz ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 - 326 83 15, fax 052 - 326 83 09, e-mail: adam.lukaszewski@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: xxx, xxx, xxx, 00-000 xxx, woj. xxx, tel. xxx, fax xxx, e-mail: xxx, xxx. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy, Łukaszewski, Bydgoszcz ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 - 326 83 15, fax 052 - 326 83 09, e-mail: adam.lukaszewski@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Bank Centralny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: renowacja elewacji budynków, przebudowa wejścia głównego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bydgoszcz ul. Jagiellońska 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Renowacja elewacji zespołu budynków A i B wraz z łącznikami: a) Renowacja elewacji polegać będzie na naprawie uszkodzeń i wykonaniu nowej kolorystyki będącej odtworzeniem istniejącej (obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej). b) Stan istniejący: - Powyższe budynki są budynkami bankowymi, trzy i czterokondygnacyjnymi (łączniki - 2 kondygnacje), podpiwniczonymi, z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja budynków - murowana. Układ konstrukcyjny - mieszany. Dach o konstrukcji drewnianej, wielospadowy o nachyleniu 30 stopni, pokryty blachą miedzianą płaską. Elewacja budynku wzorowana jest na elementach stylu klasycyzującego architektury mieszczańskiej końca XIX wieku. Zachowane są detale architektoniczne, zapożyczone z różnych stylów. Ściany boniowane, gzymsy (międzykondygnacyjny, cokołowy, wieńczący podokapowy - wykonane jako profilowane tynki), profilowane opaski okienne zwieńczone konsolkami oraz profilowane gzymsy nadokienne, ozdobne obramowanie portalu wejściowego w formie profilowanej zamknięte zwornikiem. Występują także lizeny, oraz obramowania elementów wejściowych. Gzyms wieńczący poprzedzony jest fryzem wypełnionym ornamentem o motywach roślinnych. Nad fryzem znajduje się pas ząbkowania rozpoczynający gzyms wieńczący wspierający się na ozdobnych konsolkach. Cokół budynku obłożony jest częściowo płytami granitowymi i częściowo płytami z granitu syntetycznego w kolorze szarym i szarobrązowym. Rynny miedziane, rury spustowe w części miedziane i w części z blachy ocynkowanej (fi 120 i 80 mm) malowane w kolorze beżowym. Kolorystyka elewacji w kolorach zielono-seledynowym (kolor podstawowy) i szaro-brązowym. - Stan techniczny elewacji - ogólnie pod względem technicznym dostateczny. Pogorszenie stanu technicznego spowodowane jest znacznym zabrudzeniem pyłem, sadzą, olejami i tłuszczami. Występują przebarwienia tynku i zabrudzenia cokołu z płyt granitu syntetycznego. Płyty cokołowe posiadają uszkodzenia mechaniczne (niewielkie ubytki i pęknięcia), rysy i pęknięcia występują też na tynkach zewnętrznych. W fragmentach występuje też korozja tynku spowodowana przez sole w postaci Purchli i łuszczącego się tynku. Ubytki tynku i głębsze uszkodzenia występują w elementach dekoracyjnych detali architektonicznych, takie jak wyszczerbienia w profilach gzymsu i boniowania, ubytki w ozdobnych konsolkach podtrzymujących gzyms oraz nieznaczne ubytki w ornamencie roślinnym fryzu. Z powodu wpływu warunków atmosferycznych barwy kolorystyki uległy utlenieniu i zabrudzeniu. c) Opis renowacji: - Należy przygotować podłoże, tj. usunąć pył, sadze, olej, tłuszcz i algi z powierzchni elewacji. Usunąć nalot cementowy oraz stare powłoki o niewystarczającej przyczepności i warstwy cementowo-klejowe. Zlikwidować zwietrzałe i łuszczące się warstwy powierzchniowe. Zdemontować cokołowe płyty z syntetycznego granitu. Usunąć tynk z widocznymi uszkodzeniami spowodowanymi wilgocią. - Do robót naprawczych przygotować metodą mechaniczną, hydrauliczną lub termiczną właściwe podłoże nośne. Roboty naprawcze polegać będą na: uzupełnieniu wyłomów i drobnych ubytków w tynku - do stanu pierwotnego, wypełnieniu pozostałych rys w tynku, uzupełnieniu ubytków w ozdobnych elementach architektonicznych - do stanu pierwotnego, wykonaniu tynku renowacyjnego w miejscach usuniętego tynku zasolonego, naklejeniu nowych płyt granitowych cokołowych gr. 3 cm. - Po wykonaniu robót naprawczych należy wykonać zabezpieczenie powierzchni przed postępującą karbonizacją przez wykonanie izolacji przed szkodliwymi gazami preparatem na bazie zawiesiny żywicy syntetycznej akrylatowej. - Ściany elewacji należy pomalować farbami fasadowymi silikonowymi, akrylowymi lub krzemianowymi. Po malowaniu elewację do wysokości 2,5 m nad terenem należy zabezpieczyć środkiem (nie zmieniającym kolorystyki) umożliwiającym łatwe usunięcie zabrudzeń, grafitti itp. - Opierzenia blacharskie: Istniejące odcinki rynien i rur spustowych, wykonanych z blachy ocynkowanej należy wymienić na nowe - z blachy miedzianej. Opierzenia blacharskie gzymsów nadokiennych i międzykondygnacyjnych oraz parapetów wykonane z blachy ocynkowanej - należy usunąć istniejącą powłokę starej farby olejnej, dokonać miejscowej wymiany uszkodzonych elementów na nowe, pomalować farbą olejną z zachowaniem istniejącej kolorystyki. Dodatkowo: wykonanie i montaż obróbki blacharskiej o powierzchni ok. 14 m2 istniejącego murka oporowego. d) Roboty pozostałe: wykonanie naprawy izolacji pionowej części ściany zewnętrznej piwnicy poprzez rozbiórkę chodnika z kostek betonowych, wykonanie odkrywki na głębokość 2 m, na powierzchni ok. 8 m2, smarowanie dwukrotne dyspersją bitumiczną wraz z zastosowaniem folii HDPE o fakturze korkowej, zasypanie odkrywki i odtworzenie warstwy chodnika z uprzednim ułożeniem folii gr. 0,2 mm. Skucie tynku zawilgoconego, wykonanie tynku renowacyjnego. 2 Obudowa zejścia do piwnicy: należy w oparciu o istniejącą, stalową konstrukcję zadaszenia wykonać nową osłonę z płyt poliwęglanowych dwukomorowych o zabarwieniu brązowym, zamocowanych na dodatkowych wspornikach i słupkach stalowych. 3 Przebudowa wejścia głównego w celu wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych Zakres robót przewiduje: przebudowę schodów zewnętrznych i posadzki podcienia z zachowaniem istniejących gabarytów i kształtu od strony zachodniej (4 stopnie), demontaż schodów zewnętrznych od strony północnej(3 stopnie), budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wykonanie instalacji elektrycznego ogrzewania pochylni, posadzki podcienia i schodów. 4 Uwaga - umiejscowienie budynków wiąże się z koniecznością uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonania niezbędnych robót budowlanych. 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60.000 euro, a nie przekracza kwoty 5.278.000 euro. 1. Zakres robót: a) Renowacja elewacji - rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej oraz zamontowanie nowych z blachy miedzianej - ok.160 mb - rozebranie i naprawa obróbek blacharskich - ok. 50 m2 - wykonanie i montaż pasów elewacyjnych o szer. Ponad 50 cm z blachy ocynkowanej - ok.14 m2 - demontaż istniejących i montaż nowych płyt cokołowych z granitu - ok. 57 m2 - wymiana tynków zewnętrznych - ok. 900 m2 - usunięcie zanieczyszczeń, mycie powierzchni elewacji, zabezpieczenie przed karbonizacją - ok. 3000 m2 - usunięcie spoin i ponowne spoinowanie muru z cegły - ok. 90 m2 - czyszczenie hydrościerne bruzd - ok. 3,5 m2 - uzupełnianie rys powierzchniowych - ok. 100 m2 - wykonanie tynków renowacyjnych (do naprawy i renowacji ścian obciążonych solami - ok.90 m2 - oczyszczenie i malowanie powierzchni ocynkowanych opierzeń blacharskich - ok. 375 m2 - malowanie stolarki drzwiowej - ok. 17 m2 - malowanie krat i balustrad - ok. 113 m2 - gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi - ok. 2870 m2 - zabezpieczenie warstwą ochronną (przeciw grafitti, zabrudzeniom itp.) - ok. 530 m2 - montaż i demontaż rusztowań do wysokości 10 m - ok. 970 m2 - montaż i demontaż rusztowań do wysokości 15 m - ok. 300 m2 - montaż i demontaż rusztowań do wysokości 20 m - ok. 1230 m2 - rozebranie i ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - ok. 8 m2 - wykonanie i zasypanie wykopu - ok. 15 m3 - wykonanie izolacji pionowej muru - ok. 12 m2 2. Obudowa zejścia do piwnicy - wykonanie obudowy w oparciu o modernizację istniejącej konstrukcji stalowej - ok. 15 m2 3. Przebudowa wejścia głównego w celu wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych Wejście główne znajduje się w podcieniu, na wysokości ok. 50 cm nad poziomem terenu. Powierzchnia podcienia = ok. 6,5 m2. Wejście do podcienia - z dwóch stron: od strony zachodniej 4 stopnie 4x15x32 cm i od strony północnej 3 stopnie 3x14x32. Pochylnię o powierzchni ok. 8 m2 należy wykonać (po rozebraniu nawierzchni chodnika z kostek betonowych) od strony północnej. Pochylnia zaopatrzona będzie w balustradę obustronną z rur chromowanych fi 50x3. Posadzka podcienia, istniejące schody od strony zachodniej powierzchnia ruchu pochylni oraz ścianki boczne wymagają obłożenia płytami granitowymi wg projektu. Istniejący wpust odwadniający w posadzce podcienia wymaga adaptacji. Powierzchnię podcienia, schodów i pochylni należy wyposażyć w ogrzewanie elektryczne z zastosowaniem kabli grzejnych o mocy 1880 W (1 obwód) i 2775 W (2 obwód). 4. Prace towarzyszące, w tym: wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej oraz urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych na elewacji, prace organizacyjno-porządkowe itp.- według SIWZ (w tym - dokumentacji projektowej). 5. Informacje dodatkowe - Powyższy zakres robót przedstawiony został orientacyjnie, w celu przybliżenia wielkości zamierzenia inwestycyjnego. Szczegółowy zakres robót określony jest w SIWZ i w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie 10000 złotych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu określonemu w niniejszym postępowaniu i o wartości minimum 500.000,00 zł każde, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone i którzy posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalizacji budowlano-konstrukcyjnej i elektrycznej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2003 r. Nr 207, poz.2016, z późn.zm.) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.2, według formuły: \spełnia - nie spełnia\. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w sekcji III.2 pkt 2a (potwierdzonego dokumentami). Wykonawca z tytułu wykazania należycie wykonanych zamówień, o których mowa w sekcji III.2 pkt 2a otrzyma punkty liczone według zasady: liczba wykonanych zamówień = ilość punktów (za każde wykonane zamówienie - 1 pkt). W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie suma wartości wykonanych i wykazanych zamówień. 4. W sytuacji, gdy wymagane w sekcji III.2 warunki spełni mniej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 5. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości minimum 500.000,00 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz obowiązkowym załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, faktury, protokoły odbioru itp.), g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 100.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w takiej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 1 ppkt b,c i e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 1 ppkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione w terminach odpowiednio przewidzianych dla dokumentów, których złożenie wymagane jest dla Wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg określony w pkt 3. Wykonawca zobowiązany jest dopełnić odpowiednio. 5. Wszystkie składane oświadczenia winny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, określającym status prawny Wykonawcy. Wykonawcy, załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Upoważnienie do podpisywania oświadczeń wynikać może również z pełnomocnictwa udzielonego przez w/w osoby uprawnione osobie trzeciej (z zastrzeżeniem pkt 6). 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oświadczeń powinno być dołączone do składanego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do wniosku kopię pełnomocnictwa, winna być ona czytelna i poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub notarialnie. 7. Wymagane dokumenty dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 90 2. Okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.