Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Dąbrowa Biskupia: Remont i zmiana sposobu użytkowania świetlicy w m. Wonorze
na Środowiskowy Dom Samopomocy - I etap - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 318298 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70 , strona internetowa www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zmiana sposobu użytkowania świetlicy w m. Wonorze na Środowiskowy Dom Samopomocy - I etap - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmują wykonanie: - rozbiórki elementów niezbrojonych 2,786 m kw. - ławy fundamentowe żelbetowe 2,786 m kw. - zbrojenie elementów budynku pręty żebrowe 10 mm - zbrojenie elementów budynku pręty żebrowe 7 mm - izolacja ław fundamentowych - ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w drodze przetargu nieograniczonego i dotyczyło robót budowlanych - remontu i zmiany sposobu użytkowania świetlicy w m. Wonorze na Środowiskowy Dom Samopomocy. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa o udzielenie zamówienia podstawowego została zawarta w dn. 09.09.2015 r., a możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego tożsamego z zamówieniem podstawowym o wartości nie przekraczającej 30% zamówienia podstawowego była przewidziana w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamówienie uzupełniające, które zamawiający zamierza udzielić dotychczasowemu wykonawcy jest tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 30% wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
MISTER-BUD Sp. z o.o., ul. Jacewska 91, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.