eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu dróg krajowych nr 45 , 94 i A4 na terenie działania Rejonu Opole w latach 2008 - 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Opole: Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu dróg krajowych nr 45 , 94 i A4 na terenie działania Rejonu Opole w latach 2008 - 2009
Numer ogłoszenia: 31821 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni betonem asfaltowym i SMA w ciągu dróg krajowych nr 45 , 94 i A4 na terenie działania Rejonu Opole w latach 2008 - 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco materiałem dowożonym z wytwórni lub wytwarzanym ( w okresie zimowym ) w recyklerze oraz remont za pomocą ( masy na zimno ) . Roboty obejmują różny zakres w zależności od występujących potrzeb oraz różny czas wykonywania . W zakres robót nawierzchniowych każdorazowo wchodzi : 1. Zorganizowanie i zabezpieczenie robót , w tym oznakowanie . 2. Rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość . 3. Obcięcie i odkucie krawędzi . 4. Oczyszczenie i skropienie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji . 5. Ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych , w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , z transportem masy z wytwórni . 6. Załadunek , transport i wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 3 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na odległość 15 km . 7. Przywrócenie terenu do użytkowania . Ponadto przewiduje się wzmocnienie geosyntetykami w postaci geosiatki odpowiedniej dla wzmacnianych warstw bitumicznych konstrukcji . W ramach zamowienia należy również wykonać regulację urządzeń obcych objemującą regulację urządzenia na zaprawach szybkosprawnych , rozbiórkę i odtworzenie konstrukcji jezdni przy urządzeniu . Zakres zamówienia : remont warstwy ścieralnej - 16.400 m2 - remont nawierzchni - likwidacja przełomów lekkich - 40 m2 - remont nawierzchni - likwidacja przełomów średnich - 40 m2 - regulacja urządzeń obcych ( kratki ściekowe, włazy studni rewizyjnych , zawory wodociągowe lub gazowe ) - 48 szt .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25.000 zł ( dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł ; 2.1.2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2.2 dysponować osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. do kierowania robotami ) w branży drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ; 2.3 dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 50 Mg/h - 1 szt- ( lub mieć możliwośc zakupu masy z wytwórni o conajmniej takich parametrach ) , - walec samojezdny stalowy statycznymin. 10 Mg - 1 szt. , - walec samojezdny wibracyjny ogumiony min. 10 Mg - 1 szt. , - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt., - frezarka do nawierzchni o szerokości roboczej frezu 0,5 - 2,0 m z podajnikiem - 1 szt., - piła do cięcia asfaltobetonu - 1 szt. , - płyta do zagęszczania - 1 szt. , - recykler do przetwarzania mas mineralno-bitumicznych - 1 szt. ; 2.4 posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 10.000 m2 nawierzchni bitumicznych ( np. w formie remontów i/lub odnów ) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzajace spełnienie warunku w zakresie przychodu . ; 2.2. polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.3. informacja o osobie na stanowiska kierownika robót i jego doświadczeniu wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów ; 2.4 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.5 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) Specyfikacja bezopłatna ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/05-418/02/08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.