eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa środków higieny osobistej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Kielce: Dostawa środków higieny osobistej.
Numer ogłoszenia: 31819 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187, faks 041 3359187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny osobistej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny osobistej: kremu glicerynowego do rąk i pasty typu BHP do mycia rąk. Krem glicerynowy do rąk: powinien działać pielęgnacyjnie i ochronnie, o lepkiej konsystencji, łatwo się wchłaniać, posiadać właściwości wygładzające, regenerujące i łagodzące podrażnienia skóry, zawierający wyciąg z rumianku, aloesu, cytryny lub oliwy z oliwek, przebadany dermatologicznie, opakowanie - tubka 75 ml. Pasta do mycia rąk typu BHP: do mycia silnie zabrudzonych rąk, skutecznie usuwająca zabrudzenia z tłuszczu, smaru, sadzy, rdzy, itp., zawierająca substancje chroniące skórę rąk przed nadmiernym wysuszaniem, zawierająca delikatne ścierniwo, posiadająca atest PZH, opakowanie - plastikowy pojemnik o zawartości pasty 500 g. Zamówienie podzielone jest na zadania: Zadanie 1: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kielcach (przewidywana ilość: 3856 szt. kremu i 84 szt. pasty). Zadanie 2: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Radomiu (przewidywana ilość: 1664 szt. kremu i 72 szt. pasty). Zadanie 3: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Tarnobrzegu (przewidywana ilość: 1376 szt. kremu i 72 szt. pasty). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości określonego składnika zamawianych środków higieny, przy czym w przypadku zwiększenia ilości zamawianego składnika przedmiotu zamówienia zostaje odpowiednio zmniejszona ilość innego składnika przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb, do ograniczenia docelowych ilości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: dla Zadania 1 : 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych); dla Zadania 2: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych); dla Zadania 3: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych). Wadium należy wnieść nie później, niż do terminu składania ofert. WYKONAWCA zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu WYKONAWCA powinien wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank Pocztowy S.A. CRS w Bydgoszczy 82 1320 0019 0099 0750 2000 0009.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać się zrealizowaniem/realizowaniem co najmniej jednej dostawy, której wartość brutto jest nie mniejsza niż: dla Zadania 1 - 2 500,00 zł; dla Zadania 2 - 1 000,00 zł; dla Zadania 3 - 1 000,00zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie ZAMAWIAJĄCY uzna spełnianie tego warunku jeżeli WYKONAWCA wykaże wykonanie dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wartość określona dla zadania o wartości najwyższej z wybranych zadań; (ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wskazanych kwot - wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: a) zmiana oznaczenia stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury wynikająca ze zmian organizacyjnych, b) zmiana terminu obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w terminie upływu niniejszej umowy, wartość umowy nie zostanie wyczerpana, c) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Odbiorcy, d) zmiana miejsca dostawy w przypadku zmiany lokalizacji magazynu, e) zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu lub zmiany przepisów prawa, f) zmiana wartości umowy wynikająca z ograniczenia wielkości przedmiotu umowy w przypadku braku potrzeb, g) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie brutto pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek VAT, h) zmiana zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, pod warunkiem że istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, i) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nosząca znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pokój 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, Sekretariat, I piętro, pokój 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kielcach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny osobistej: kremu glicerynowego do rąk (tubki po 75 ml) i pasty typu BHP do mycia rąk (pojemniki po 500g). Zadanie 1: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Kielcach (przewidywana ilość: 3856 szt. kremu i 84 szt. pasty). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości określonego składnika zamawianych środków higieny, przy czym w przypadku zwiększenia ilości zamawianego składnika przedmiotu zamówienia zostaje odpowiednio zmniejszona ilość innego składnika przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb, do ograniczenia docelowych ilości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego w Radomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny osobistej: kremu glicerynowego do rąk (tubki po 75 ml) i pasty typu BHP do mycia rąk (pojemniki po 500g). Zadanie 2: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Radomiu (przewidywana ilość: 1664 szt. kremu i 72 szt. pasty). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości określonego składnika zamawianych środków higieny, przy czym w przypadku zwiększenia ilości zamawianego składnika przedmiotu zamówienia zostaje odpowiednio zmniejszona ilość innego składnika przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb, do ograniczenia docelowych ilości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 37.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Tarnobrzegu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny osobistej: kremu glicerynowego do rąk (tubki po 75 ml) i pasty typu BHP do mycia rąk (pojemniki po 500g). Zadanie 3: Dostawa środków higieny osobistej do magazynu Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Tarnobrzegu (przewidywana ilość: 1376 szt. kremu i 72 szt. pasty). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości określonego składnika zamawianych środków higieny, przy czym w przypadku zwiększenia ilości zamawianego składnika przedmiotu zamówienia zostaje odpowiednio zmniejszona ilość innego składnika przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb, do ograniczenia docelowych ilości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.