eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Rewitalizacja przestrzeni publicznej w sferze społeczno-gospodarczej z elementami odbudowy zabytków, rozwoju turystyki i rekreacji oraz odnowy zieleni w Czarnem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Człuchów: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w sferze społeczno-gospodarczej z elementami odbudowy zabytków, rozwoju turystyki i rekreacji oraz odnowy zieleni w Czarnem.
Numer ogłoszenia: 318190 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129865 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w sferze społeczno-gospodarczej z elementami odbudowy zabytków, rozwoju turystyki i rekreacji oraz odnowy zieleni w Czarnem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje rewitalizację przestrzeni publicznej w sferze społeczno-gospodarczej z elementami odbudowy zabytków, rozwoju turystyki i rekreacji oraz odnowy zieleni w Czarnem. Realizacja zadania inwestycyjnego na podstawie zawartego porozumienia pomiędzy Jednostkami Samorządu Terytorialnego: Powiatu Człuchowskiego - Partnera Wiodącego i Gminy Czarne - Partnera. 1. Obszar fosy i ruin murów - dz. Nr 1-4, położona w m. Czarne ul. Zamkowa 17 - obszar inwestycyjny Powiatu Człuchowskiego a. budowa amfiteatru na 300 osób z zadaszoną sceną, konstrukcja drewniana współgrająca z zabytkowym charakterem ruin murów, b. nadbudowa części ogrodzenia wraz z przebudową wjazdu na teren DPS od strony ulicy Szosowej, z niezależnym wejściem do amfiteatru, budowa ogrodzenia od str. ul. Podmurnej), c. remont murów obronnych, polegający na wykonaniu dodatkowych zabezpieczeń przed osuwaniem się kamieni spowodowanym korozją murów (dodatkowe siatki stalowe rozciągnięte na murach, palisada drewniana ustawiona wzdłuż murów od strony ścieżek ciągów pieszych), odbudowa trzech istniejących zejść do fosy bez naruszenia konstrukcji murów obronnych, budowa platformy widokowej w miejscu zrujnowanego zejścia do fosy, bez naruszenia konstrukcji murów, d. wykonanie oświetlenia terenu fosy, e. budowa ciągów pieszych wewnętrznych o szer. 3m, f. montaż ławek i koszy na śmieci, g. przebudowa istniejącego basenu p. poż., h. montaż tablic informacyjnych i edukacyjnych z elementami promocji. 2. Zagospodarowanie półwyspu, zlokalizowanego przy ul. Młyńskiej w m. Czarne dz. 6 i 124, - obszar inwestycyjny Gminy Czarne a. montaż frontonu informacyjnego od strony ul. Młyńskiej, b. montaż ogródka jordanowskiego, c. budowa wewnętrznych ciągów pieszych o szer. 3,0 m, d. budowa oświetlenia terenu, e. montaż ławek i koszy naśmieci, f. budowa altany drewnianej, grilla i miejsca na ognisko, g. budowa punktu widokowego, h. montaż tablicy informacyjno-edukacyjnej z elementami promocji, i. budowa wiaty na ustawienie kabin wc (TOI-TOI). 3. Zagospodarowanie półwyspu zlokalizowanego przy ul. Młyńskiej w m. Czarne dz. Nr 43 - obszar inwestycyjny Gminy Czarne a. budowa wewnętrznych ciągów pieszych o szer. 3,0 m, b. budowa oświetlenia terenu, c. montaż ławek i koszy na śmieci, d. budowa placu utwardzonego . 4. Przebudowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej od wjazdu na teren DPS wzdłuż ul. Szosowej do zjazdu na Sarniak - obszar inwestycyjny Gminy Czarne 5. Budowa ciągu pieszo-rowerowego o szer. 3,0 m, wraz z infrastrukturą, przebudowa ciągu pieszo-jezdnego o szer. 5,0 m, budowa przystani kajakowej i parkingów leśnych- dz. Nr 18-4, 27-2, 3340-5 232, 231, 230, 125, 3317, 3340-3, 3316-2 - obszar inwestycyjny Gminy Czarne a. budowa ścieżki pieszo-rowerowej o szer. 3m, od zjazdu z ul. Szosowej pomiędzy posesjami nr 4 i 6 w kierunku rzeki Czernicy, dalej wzdłuż rzeki w kierunku Sarniaka, do drewnianego mostu na drodze do Sarniaka (koniec drogi gminnej - działka nr 125), po terenie działek nr 18-4, 27-2, 3340-5, 232, 231, 230, 125, b. budowa oświetlenia ścieżki, c. montaż ławek i koszy na śmieci wzdłuż projektowanej ścieżki ścieżki pieszo-rowerowej, d. budowa 2 altan drewnianych na trasie projektowanej ścieżki pieszo-rowerowej, e. montaż tablic informacyjno-edukacyjnych na początku trasy i przy altanach oraz oznakowanie ścieżki pieszo-rowerowej, f. przebudowa nawierzchni gruntowej-utwardzonej na drodze wewnętrznej lasów państwowych na terenie dz. Nr 3317 i 3316-2- ciąg pieszo-jezdny o szer. 5,0m, na przedłużeniu drogi gminnej (dz. Nr 125), prowadzący do dz. Nr 416 (Sarniak) projektowanych parkingów leśnych dla samochodów osobowych i projektowanej przystani kajakowej, budowa oświetlenia ciągu pieszo-jezdnego, g. budowa parkingu leśnego dla samochodów osobowych na 60 miejsc z nawierzchnią gruntową-utwardzoną na dz. Nr 3316-2 z terenem zielonym i altaną drewnianą, budowa oświetlenia parkingu, montaż ławek i koszy na śmieci, montaż tablic informacyjno-edukacyjnych, h. budowa przystani kajakowej (dz.nr 3340-3) pomostu drewnianego do wodowania kajaków o wymiarach 2x10 m, budowa oświetlenia przystani, montaż ławek i pojemników na odpadki, montaż tablic informacyjno-edukacyjnych, i. budowa parkingu leśnego dla osób niepełnosprawnych na 10 miejsc parkingowych z nawierzchnią gruntową-utwardzoną, na dz. Nr 3316-2 przy wjeździe na dz. Nr 416 (Sarniak). 6. Obszar DPS przyległy do rzeki - połączony ze ścieżką - obszar inwestycyjny Powiatu Człuchowskiego a. budowa ciągów komunikacyjnych b. budowa kąpieliska c. budowa plaży przy kąpielisku d. urządzenie terenów zielonych (trawnik dywanowy, nasadzenia drzew i krzewów, klomby, rabaty, kwietniki) e. tablice-gabloty informacyjno-edukacyjne z elementami promocji 7. Tereny rekreacyjno-turystyczne, tzw. Sarniak- obszar inwestycyjny Gminy Czarne Przebudowa istniejącego budynku parterowego z poddaszem wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku, w tym: a. skucie tynków wewnętrznych na parterze, b. wymianę instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, c. wymianę posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej na parterze i poddaszu, d. wykonanie sanitariatów i kabin natryskowych z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze, e. wykonanie klatki schodowej przeciwpożarowej z wyjściem na zewnątrz budynku, f. ocieplenie dachu, g. wymiana pokrycia dachowego na budynku, h. przebudowę części pomieszczeń parteru z przeznaczeniem na świetlicę (miejsce zabaw oraz spożywania posiłków przez dzieci i młodzież przebywającą w budynku w czasie wakacji i ferii zimowych), i. przebudowę części pomieszczeń budynku z przeznaczeniem na aneks kuchenny wraz z pomieszczeniami socjalnymi służącymi do przebierania dzieci i młodzieży niepełnosprawnej), j. wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków w sąsiedztwie budynku, k. przebudowę części pomieszczeń (obecnie stajnia), z przeznaczeniem na świetlicę dla dzieci i młodzieży oraz turystów przyjeżdżających z częścią kominkową (ogrzewanie kominkowe), zagospodarowaną jako kącik historyczny obejmujący dzieje miasta i gminy Czarne, l. oddzielenie części gospodarczej budynku od części edukacyjno-socjalnej, ł. ogrodzenie budynku z wydzieleniem części gospodarczej od części edukacyjno-socjalnej. 8. Zestawienie powierzchni a. wewnętrzne ciągi piesze o szer. 3,0 m- długość 1690,m, pow. 5070 m2 b. ciąg pieszo-rowerowy o szer. 3,0m wraz z wiatami drewnianymi- długość 1290m, pow. 3870 m2, c. ciąg pieszo jezdny o szer. 5M (przebudowa nawierzchni) długość 1177 m2, pow. 5882 m2, d. plac utwardzony na dz. Nr 43- pow. 607 m2, e. kąpielisko przy rzece Czernicy- pow. 1900 m2, f. plaża na terenie DPS nad rzeką- pow,. 4894 m2, g. basen odkryty przy kąpielisku (DPS)- pow. 996 m2, h. amfiteatr (DPS)- pow. 330M2, i. scena zadaszona (DPS)- pow. 96 m2, j. zejścia do fosy 1-3 (DPS)- pow. 64 m2, k. platforma widokowa w miejscu zrujnowanego muru (DPS)- 7,5 m2, l. ogródek jordanowski na dz. Nr 6 (półwysep)- pow2. 1031 m1, ł. wiata drewniana, punkt widokowy, wiata wc na dz. Nr 6 (półwysep)- pow. 59m2, m. parkingi leśne- pow. 2252 m2, n. przystań kajakowa- pow. 1190 m2. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej siwz. Dokumentacja projektowa zawiera: a. przedmiar robót b. projekt budowlany c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone w sposób nie powodujący negatywnego oddziaływania na środowisko. Sprzęt stanowiący wyposażenie placu zabaw musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym np. aktualne atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa itp. Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowej należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentacjach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na: a. wykonane roboty budowlane, na okres min. 60 miesięcy (gwarancja obejmuje wszystkie roboty i małą architekturę wymienione w kosztorysie ofertowym) - licząc od daty odbioru końcowego robót b. wykonane tereny zieleni na okres min. 36 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.24.34.00 - Roboty w zakresie budowy plaż 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 44.61.15.00 - Zbiorniki na wodę 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5759888.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM Management Sp. z o.o S.K.A., ul. Częstochowska 21, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5142168,77
  • Oferta z najniższą ceną: 5142168,77 oferta z najwyższą ceną: 5272186,93
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.