eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni Ścieków Dębogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31807

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni Ścieków Dębogórze Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Tomasik, ul. Witomińska 21, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 668-73-11, fax 058 668-72-66, e-mail: biuro@pewik.gdynia.pl, www.pewik.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Andrzej Tomasik, ul. Witomińska 21, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058-6687297, fax 058-6687296, e-mail: ispa@pewik.gdynia.pl, www.pewik.gdynia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Andrzej Tomasik, ul. Witomińska 21, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058-6687297, fax 058-6687296, e-mail: ispa@pewik.gdynia.pl, www.pewik.gdynia.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Andrzej Tomasik, ul. Witomińska 21, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058-6687297, fax 058-6687296, e-mail: ispa@pewik.gdynia.pl, www.pewik.gdynia.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i przebudowa Oczyszczalni Ścieków Dębogórze. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia, obejmuje rozbudowę i przebudowę obiektów gospodarki ściekowej i gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Dębogórze polegającą na robotach budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i montażem urządzeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Dębogórze położona na terenie gminy Kosakowo. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia, obejmuje rozbudowę i przebudowę obiektów gospodarki ściekowej i gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków Dębogórze polegającą na robotach budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i montażem urządzeń. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium : 400 000 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki Funduszu Spójności i środki własne Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum zawiązane w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: posiadać średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat: nie mniej niż 80 pracowników, posiadać nie mniej niż 8 osób personelu kierowniczego, posiadać co najmniej - 1 żuraw samochodowy min. 10 ton, - szalunki systemowe rozbieralne, - 2 samochody ciężarowe o ładowności min. 5-10 ton, - koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,15 m3 - pompy próżniowe do odwadniania o wydajności min 50 igieł posiadać Personel kluczowy Kierownik Budowy w specjalności konstrukcje budowlane ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: - wykształcenie wyższe techniczne - uprawnienia budowlane - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego i w tym co najmniej 8 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi budowami. - w prowadzeniu budów według Warunków kontraktowych FIDIC - być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez budowy podobne, należy rozumieć co najmniej 2 budowy zakończone, o charakterze zbliżonym lub podobnym do zakresu robót objętych projektem o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 złotych (bez podatku od towarów i usług - netto) każda. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych z uprawnieniami budowlanymi - 2 osoby spełniające łącznie wyżej wymienione wymagania, każda z osób ma posiadać następujące kwalifikacje Inżynier budownictwa lub inżynierii sanitarnej- mający co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi - 1 osoba, inżynier budownictwa mający co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektroenergetycznych z uprawnieniami budowlanymi i świadectwami kwalifikacyjnymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - 1 osoba; niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje inżynier instalacji elektrycznych - mający co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Specjalista ds. automatyki - 1 osoba, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje inżynier mający co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 4 lata doświadczenia w wykonywaniu robót w zakresie automatyki przemysłowej, Kierownicy robót muszą posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami, na co najmniej 2 budowach o charakterze zbliżonym lub podobnym do zakresu robót objętych projektem o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych (bez podatku od towarów i usług - netto) każda. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, w zakresie obiektów kubaturowych budynków niemieszkalnych i obiektów inżynierii lądowej i wodnej , o wartości 10 000 000 złotych każda. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: średnie roczne obroty ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych, muszą wynosić co najmniej 60 000 000 złotych posiadać wskaźnik bieżącej płynności na poziomie min 1,2 określony wzorem: majątek obrotowy/zobowiązania bieżące i wskaźnik szybkiej płynności na poziomie min 1,0 określony wzorem: majątek obrotowy - zapasy /zobowiązania bieżące. Wskaźniki obliczone będą za ostatni rok obrotowy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wskaźniki zostaną wyliczone jako iloraz sum odpowiednich wartości ze sprawozdań finansowych), musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą dla zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy co najmniej 8 000 000 złotych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a)osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b)spółką jawną - wspólnika; c)spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d)spółką komandytową - komplementariusza; e)spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f)osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym: a)obrotów ze sprzedaży w kwocie minimum - 60 000 000 złotych, b)wskaźniki bieżącej i szybkiej płynności w ostatnim roku obrotowym Informacje o których mowa poniżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia. 2.Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 8 000 000 złotych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 8 000 000 złotych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia Personel kluczowy. 4. Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 15 - 13905 z dnia 21.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/01/038-4/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - 854 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie firmy lub za zaliczeniem pocztowym: cena formularza + koszty przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 10:30, PEWIK Gdynia Sp. z o. o. Gdynia ul. Witomińska 21; świetlica-parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Nr projektu 2003/PL/16/P/PE/038. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.