eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy sylwestrowej na Rynku Głównym w Krakowie, która odbędzie się w nocy z 31 grudnia 2008 na 1 stycznia 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Kraków: Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy sylwestrowej na Rynku Głównym w Krakowie, która odbędzie się w nocy z 31 grudnia 2008 na 1 stycznia 2009 roku
Numer ogłoszenia: 318065 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, faks 012 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy sylwestrowej na Rynku Głównym w Krakowie, która odbędzie się w nocy z 31 grudnia 2008 na 1 stycznia 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż, obsługa i demontaż metalowych konstrukcji sceniczno-scenograficznych na potrzeby imprezy sylwestrowej na Rynku Głównym w Krakowie, która odbędzie się w nocy z 31 grudnia 2008 na 1 stycznia 2009 roku. Szczegółowe warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach nr 1, nr 2a, 2b, 2c i 2d do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.są uprawnieni do ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i złożą w tym zakresie stosowne oświadczenia; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności i złożą w tym zakresie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki). W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w tym zakresie wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień, informację o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia, specyfikację kosztową z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, system) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); a także złożą inne dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do ubiegania się o udzielenie zamówienia 2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień - wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia oraz że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) zrealizował zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości zamówień, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 4. Specyfikacja kosztowa z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, typ), który wykonawca wykorzysta do realizacji przedmiotowego zamówienia 5. Zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki). W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 6.Informacja o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.