eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Giemlicach w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Cedry Wielkie: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Giemlicach w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 317998 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie , ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Giemlicach w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do szkoły Podstawowej w Giemlicach im. Jana Brzechwy w Gminie Cedry Wielkie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) Tablicę interaktywną z systemem mocowania - 3 sztuki - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Projektor krótkoogniskowy - 1 sztuka - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; c) Pilot do testów - 1 zestaw - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; d) Ekran projekcyjny - 3 sztuki - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; e) Wizualizer - 1 sztuka - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; f) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 sztuka - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; g) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 sztuka - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; h) Przenośny komputer dla ucznia wyposażony w system operacyjny, oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - 13 sztuk; i) Przenośny komputer dla nauczyciela wyposażony w system operacyjny, oprogramowanie do zarządzania zestawem przenośnych komputerów dla potrzeb przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - 6 sztuk; j) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 1 sztuka; k) Szafka służąca do przechowywania i bezpiecznego przemieszczenia pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów uczniów z funkcją ładowania baterii - 1 sztuka; l) Projektor multimedialny - 3 sztuki. m) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 sztuk - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; n) Fax laserowy - 1 sztuka - o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ; 3. Sprzęt i urządzenia, o których mowa w ust. 2 muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku. Wszelkie urządzenia zasilane napięciem 230V muszą spełniać wymogi dyrektyw Nowego Podejścia UE poprzez posiadanie oznaczenia CE. 4. Wszystkie komputery muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem operacyjnym, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Numer Produktu Key na etykiecie Certyfikatu Autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze. 5. Wykonawca dostarczy w/w sprzęt i urządzenia na własny koszt, do wskazanych pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Giemlicach. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia w Szkole Podstawowej w Giemlicach oraz przeprowadzi szkolenie użytkownika z obsługi w zakresie podstawowym. 6. Oferowane wyposażenie powinno być sprawne technicznie, bezpieczne i kompletne. 7. Oferowane wyposażenie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 8. Dostawa obejmuje także transport, wyładunek i montaż wyposażenia oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i serwisu na dostarczone wyposażenie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ w zakresie poszczególnych dostaw. 10. W trakcie realizacji dostawy wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć zamawiającemu: a) Instrukcję obsługi dostarczonego wyposażenia w języku polskim b) Karty gwarancyjne dostarczonego wyposażenia 11. Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących wyposażenie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych rodzajów dostaw. Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ model proponowanego wyposażenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wyposażenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane należy podać typ model proponowanego wyposażenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego wyposażenia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 16. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkoleń: a) Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych i audiowizualnych: I. Szkoleniem należy objąć co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły; II. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu; III. Szkolenie musi trwać co najmniej dwie godziny zegarowe i być wykonane na zainstalowanym w placówce multimedialnym zestawie interaktywnym. Formy szkolenia: prezentacja, wykład, dyskusja. IV. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: --elementy multimedialnego zestawu interaktywnego, -- sposób uruchomienie zestawu, --sposób wykonania kalibracji tablicy, -- sposób obsługi wizualizera o zasady bezpiecznej pracy z zestawem prezentacyjnym. b) Szkolenia z obsługi systemu urządzeń sieci bezprzewodowej: I. Szkoleniem należy objąć co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły; II. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego i potwierdzi wystawieniem imiennych zaświadczeń dla osób biorących udział w szkoleniu; III. Szkolenie musi trwać co najmniej dwie godziny zegarowe i być wykonane na zainstalowanym w placówce systemie sieci bezprzewodowej; IV. Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: --podstawowe informacje o konfiguracji sieci bezprzewodowej, -- sposób logowania się, -- prezentacja działania dostarczonych urządzeń 17. Wymagania odnośnie instalacji: 1) instalacja tablicy interaktywnej i projektora krótkoogniskowego a) instalacja tablicy powinna być wykonana na uchwycie producenta tablic; b) projektor musi być zainstalowany na uchwycie ściennym; c) Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu, Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera przenośnego; d) Przewody sygnałowe sygnał komputerowy PC, video i USB muszą być podłączone odpowiednio do projektora i tablicy interaktywnej z jednej strony i przyłącza sygnałowego z drugiej strony; e) Komputer przenośny musi być podłączony do gniazd podłączeniowych, za pomocą odpowiednich kabli sygnałowych do przyłącza sygnałowego. f) Po zainstalowaniu wszystkich urządzeń oraz oprogramowania należy przeprowadzić kalibrację obrazu z projektora względem tablicy. 2) Sposób instalacji systemu urządzeń sieci bezprzewodowej a) Instalacja składowych sieci bezprzewodowej według projektu dostarczonego przez Wykonawcę opartego na koncepcji Zamawiającego, przy czy Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę licencji w kontrolerze sieci WiFi, do obsługi wymaganej liczby Punktów Dostępowych PD o ile takie są wymagane; b) Konfiguracja urządzeń sieciowych pod względem optymalizacji wydajności oraz bezpieczeństwa sieci, według wytycznych Zamawiającego, Wszystkie Punkty Dostępowe powinny być zainstalowane w miejscach trudnodostępnych np. sufit, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; c) Wszystkie urządzenia aktywne sieci komputerowej za wyjątkiem punktów dostępowych, powinny być umieszczone w szafie do tego celu przeznaczone, zgodnie z poniższą specyfikacją: - Szafa wisząca 6U szerokość co najmniej 600 mm, głębokość 450 mm jednoczęściowe - Parametry techniczne: --Podejście kablowe z góry i z dołu wyposażone w co najmniej 1 przepust szczotkowy --Drzwi przednie z szybą i zamkiem na klucz -- Zdejmowane ścianki boczne z zamkiem -- Grubość ścian: 1,2mm, profile 19: 2mm -- Ładowność: 60 kg d) Szafa powinna być zainstalowana w miejscu wskazanym przez zamawiającego e) Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia łącza internetowego w miejsce, gdzie będzie instalowana szafa dystrybucyjna, poprzez doprowadzenie łącza należy rozumieć, przeniesienie istniejącego w szkole aktywnego gniazda istniejącego w szkole aktywnego gniazda internetowego, w miejsce gdzie będzie instalowana szafa dystrybucyjna; f) Zamawiający wymaga, aby Punkty Dostępowe PD były łączone z urządzeniami aktywnymi zainstalowanymi w Szafie Dystrybucyjnej wg topologii sieci typu gwiazda g) Ze względu na specyfikację instalacji, Zamawiający wymaga, aby wszystkie Punkty Dostępowe były zasilane z sieciowego urządzenia aktywnego Power Over Ethernet, do Wykonawcy należy zapewnienie takiego zasilania za pomocą doboru odpowiednich urządzeń sieciowych lub zastosowanie konwerterów h) Jeżeli odległość pomiędzy Punktem Dostępowym, a urządzeniem aktywnym wynosi ponad 100m Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dodatkowe aktywne urządzenie pośredniczące pozwalające na instalacje Punktu Dostępowego w miejscu oddalonym od szafy dystrybucyjnej na odległość przekraczającą 100m; i) Wszystkie kable łączące punkty dostępowe z urządzeniami aktywnymi umieszczonymi w szafie dystrybucyjnej, powinny być prowadzone w korytach kablowych do tego celu przeznaczonych; j) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletu kabli podłączeniowych wymaganych do uruchomienia systemu 18. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i urządzenia. 20. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.50.00 - Tablice 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, o minimalnej wartości 40 tys. zł brutto każda. Wykazane przez Wykonawcę dostawy muszą być zakończone i odebrane przez ich zleceniodawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu (prospektu), lub firmowe materiały promocyjne z parametrami technicznymi oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty+ załącznik nr 1 do SIWZ 2) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ppkt. 1b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zmiany ustawowej podatku VAT - poprzez zmianę jednostkowej ceny brutto towaru będącego przedmiotem zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia, 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.