eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego z czytnikiem do mikropłytek oraz z zewnętrznym oprogramowaniem oraz odczynników do oznaczania glukozy, standardów, części zużywalnych z dzierżawą analizatora glukozy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Krynica: dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego z czytnikiem do mikropłytek oraz z zewnętrznym oprogramowaniem oraz odczynników do oznaczania glukozy, standardów, części zużywalnych z dzierżawą analizatora glukozy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, do kontaktów: Szabla Marzena - Inspektor ds zamówień publicznych, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338, e-mail: zampub@szpital-krynica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-krynica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego z czytnikiem do mikropłytek oraz z zewnętrznym oprogramowaniem oraz odczynników do oznaczania glukozy, standardów, części zużywalnych z dzierżawą analizatora glukozy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul.Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA /według 2 pakietów/ a) odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego z czytnikiem do mikropłytek oraz z zewnętrznym oprogramowaniem oraz b) odczynników do oznaczania glukozy, standardów, części zużywalnych z dzierżawą analizatora glukozy, zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji, przez okres 12 miesięcy. 2. Parametry techniczne jakie muszą spełniać oferowane analizatory zostały opisane w załączniku nr 1 / pakiet nr 1 i 2 specyfikacji. 3. Dzierżawione analizatory zainstalowane zostaną w pomieszczeniu Laboratorium mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby analizatory były nie starsze niż dwuletnie oraz wolne od wad prawnych (niefigurujące w rejestrze zastawów rejestrowych lub skarbowych). 5. Odbiór urządzenia nastąpi wyłącznie na podstawie Protokołu przekazania do eksploatacji analizatora stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. 6. Termin płatności za dostarczone odczynniki: przelew 30 dni od dnia otrzymania faktury. 7. Zamawiający będzie dzierżawił analizatory na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik numer 4 do specyfikacji. 8. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone. 9. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 8 miesięcy od daty dostawy. 10. Wszelkie instrukcje i aplikacje powinny być napisane w języku polskim. 11. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz dostarczy wraz z aparatem instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe w języku polskim. 12. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis naprawczy aparatu wraz z częściami w okresie dzierżawy. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 2 dni, Wykonawca zapewni aparat zastępczy o tych samych, bądź lepszych parametrach technicznych, na czas dokonywania naprawy. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Odczynniki: a) wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywne dostawy odczynników przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy b) realizacja dostaw odczynników odbywać się będzie nie później niż w ciągu 4 dni od dnia otrzymania zamówienia faksem c) w przypadku dostaw awaryjnych tzw. cito - wymagany termin dostawy 36 godzin d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odczynniki bezpośrednio do Laboratorium mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4A do specyfikacji 2. Analizator: a) wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca na własny koszt i własne ryzyko najpóźniej w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy dostarczy, zamontuje i uruchomi przedmiot dzierżawy. b) przedmiot dzierżawy zostanie przekazany do eksploatacji na podstawie \Protokołu uruchomienia i przekazania do eksploatacji\ - załącznik nr 5 do specyfikacji. c) Zamawiający będzie używać i pobierać pożytki z przedmiotu dzierżawy od daty przekazania analizatora do dnia wygaśnięcia umowy dzierżawy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1). oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) 2) wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców pakietów)/min. 2 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; 3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty) 4) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających zdolność kredytową, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej przez niego oferty ( łączna wartość oferty na wszystkie pakiety oferowane przez Wykonawcę). 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty), 6) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty), 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku, jeżeli przepisy nie wymagają koncesji, zezwolenia lub licencji - stosowne oświadczenie Wykonawcy 9) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896) 14) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim) 15) karty charakterystyki odczynników /dopuszcza się formę CD/ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 2 pakiety - załącznik nr 1 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty) b) wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców pakietów)/min. 2 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; c) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty) d) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających zdolność kredytową, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej przez niego oferty ( łączna wartość oferty na wszystkie pakiety oferowane przez Wykonawcę). e) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty), f) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do oferty), g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem publicznym. W przypadku, jeżeli przepisy nie wymagają koncesji, zezwolenia lub licencji - stosowne oświadczenie Wykonawcy i) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896) m) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim) n) karty charakterystyki odczynników /dopuszcza się formę CD/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:00, ul.Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet nr 1. 1) Krótki opis: odczynniki immunochemiczne, części zużywalne do analizatora, dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z czytnikiem do mikropłytek oraz z zewnętrznym oprogramowaniem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 33.25.34.57. 3) Wielkość lub zakres: określony w załączniku nr 1/ pakiet nr 1 siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet nr 2. 1) Krótki opis: odczynniki do oznaczania glukozy, standardy, części zużywalne wraz z dzierżawą analizatora glukozy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 33.25.34.57. 3) Wielkość lub zakres: określony w załączniku nr 1/ pakiet nr 2 do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.