To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-05
Ogłoszenie nr 317936 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.
Słupca: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 30 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupeckim (II)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupeckim (II)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305557-2016, data:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
31001783900000, ul.
ul. Piastów
2,
62400
Słupca, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
632 751 444, faks
632 751 444, e-mail
Adres strony internetowej (URL): slupca.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 30 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupeckim (II)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 30 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupeckim (II)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wspólny słownik zamówień 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego. 2. Szkolenie będzie realizowane w III grupach po 10 osób, dla każdej grupy zostanie ustalony odrębny termin szkolenia, uzgodniony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 3. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do założenia i prowadzenia własnej firmy. 4. Program szkolenia musi zawierać, co najmniej następujące zagadnienia: - akty prawne regulujące zasady prowadzenia firmy - wybór formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej - rejestrowanie firmy, z uwzględnieniem rejestracji przez Internet (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, Urząd Statystyczny, Urząd Skarbowy, ZUS, bank) - wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej - prawo pracy - zagadnienia finansowo-księgowe (zasady sporządzania Księgi Przychodów i Rozchodów, dokumentacja księgowa, rozliczenia z ZUSem i Urzędem Skarbowym) - reklama w firmie - egzamin wewnętrzny (1 godzina). 5. Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 40 godzin zegarowych dla każdej grupy. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 6. Kurs łącznie z egzaminem wewnętrznym musi być zrealizowany w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych dla każdej grupy, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin, natomiast dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 7. Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00. 8. Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. UWAGA! Instytucje szkoleniowe, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014r., poz. 622) muszą dołączyć do tego zaświadczenia suplement zawierający: okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Suplement musi być jednoznacznie powiązany z zaświadczeniem, do którego został wydany, tzn. musi zawierać numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem. - oraz wydaniem certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską. Certyfikat musi być oznaczony logo EFS zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Na certyfikacie musi być umieszona informacja o współfinansowaniu oraz nazwa projektu: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupeckim (II)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Zamawiający zastrzega sobie, prawo uczestnictwa wyznaczonego pracownika urzędu w egzaminie wewnętrznym, w celu zapewnienia wysokiej jakości szkolenia oraz rzetelnego potwierdzenia zdobytej wiedzy merytorycznej i/lub praktycznej szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia napoje (zimne np. woda mineralna i gorące np. kawa, herbata) oraz drobny poczęstunek (ciastka kruche - co najmniej 5 szt./1 osobę lub drożdżówkę - co najmniej 1 szt./1 osobę) oraz owoce (np. jabłka - co najmniej 1 szt./1 osobę) podczas przerw. 10. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia: minimum podręcznik - rozumiany, jako wydawnictwo zwarte oraz zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na pendrive o pojemności minimum 2GB. 11. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 12. Miejsce szkolenia: 62-400 Słupca (woj. wielkopolskie). 13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i przedstawienia raportu z badań uzyskania wiedzy i kwalifikacji oraz nabycia kompetencji przeprowadzonych na podstawie przedmiotu zamówienia tj. kursu Małego Biznesu dla 30 osób bezrobotnych pragnących otworzyć własną działalność gospodarczą. Raport z badań powinien zawierać min. metodologie badań, charakterystykę uczestników szkolenia, analizę otrzymanych wyników, podsumowanie, tabelaryczne zestawienie wyników. Nabycie kompetencji musi być zgodne z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze rynku pracy na lata 2014 - 2020 (zał. nr 2 Wspólna Lista Wskaźników Kluczowych) tj. poprzez zrealizowanie wszystkich wymaganych etapów: Etap I - zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie ( Zamawiający), Etap II - zdefiniowanie we wniosku o dofinansowanie standardu wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych (Zamawiający), Etap III - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie (Wykonawca) - na podstawie ankiety stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Etap IV - porównanie uzyskanych wyników oceny ze standardem wymagań po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie (Wykonawca) - na podstawie tabelarycznego zestawienia wyników stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8472.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.