eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie krytej pływalni wraz z rozbudową obiektów szkolnych o 2 pracownie dydaktyczne oraz budową boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn. Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-24

Ogłoszenie nr 31790 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.

Świdnica: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie krytej pływalni wraz z rozbudową obiektów szkolnych o 2 pracownie dydaktyczne oraz budową boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn. Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10916


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14094


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. Głowackiego  4, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie krytej pływalni wraz z rozbudową obiektów szkolnych o 2 pracownie dydaktyczne oraz budową boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn. Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej przy realizacji zadania pn. "Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym". Nadzorowane zadanie obejmuje: 1)rozbudowę łącznika Gimnazjum o 2 sale dydaktyczne wraz z budową krytej pływalni i zagospodarowaniem terenu - o wartości robót 14.575.869,01 zł brutto, termin realizacji do dnia 30.06.2018 r., zgodnie z podpisaną umową na wykonawstwo, 2)budowę wielofunkcyjnego boiska - szacowana wartość robót budowlanych 548.643,94 zł, planowany okres realizacji pierwsza połowa 2018 roku. 2.Szczegółowy opis zadania objętego nadzorem: 1)Parametry budynków: Budynek krytej pływalni - pow. zabudowy: 1 406,7 m2; pow. netto (użytkowa); 1 960,78 m2; kubatura: 8 765 m3; wysokość do okapu/attyki od poziomu terenu: 4,47m i 7,07m. Budynek łącznika - pow. zabudowy (rozbudowa): 51,4 m2; pow. użytkowa (rozbudowa); 49,1 m2; kubatura (rozbudowa): 186 m3. Boisko o powierzchni nawierzchni - 1012,00 m2. 2)Kryta pływalnia - budynek zaprojektowano w postaci trzybryłowego obiektu, którego przeważającą kubaturę stanowi parterowa hala pomieszczeń basenowych z podbaseniem, zaplecze dla hali basenowej stanowią dwie niższe parterowe części przylegające do głównej hali basenowej i istniejącej hali sportowej. Hala zaprojektowana jest w postaci układów ramowych (żelbet + drewno klejone) i słupowo-ryglowych mieszanych układów żelbetowych piwnic. Części niższe skonstruowano w postaci podłużnego wielonawowego układu słupowo-płytowego. Ze względu na bliskość istniejącego obiektu zaprojektowano palisadę z pali żelbetowych, która przejmie napory gruntu i napory od fundamentów istniejącej hali. Ze względu na możliwość wystąpienia krótkotrwałego wysokiego stanu wód gruntowych przewidziano podwójny drenaż. Jeden bezpośrednio przy budynku w poziomie posadowienia i drugi blisko granicy działki. Rozwiązania materiałowe i techniczne: elementy fundamentowe żelbetowe monolityczne: stopy, ławy, ściany fundamentowe; izolacje przeciwwodne obiektu poniżej poziomu gruntu; elementy konstrukcyjne żelbetowe monolityczne: słupy, ściany, belki-ściany, podciągi i nadciągi, stropy, stropodachy, schody i klatka schodowa, szyb windowy, okapy i zadaszenia, niecki basenowe i zbiorniki przelewowe, mury oporowe; ściany konstrukcyjne murowane zewnętrzne i wewnętrzne; płyty żelbetowe na gruncie; konstrukcja więźby dachowej hali basenowej z drewna klejonego; poszycie dachu hali basenowej z blachy trapezowej. Budynek jest w większej części podpiwniczony. Podziemie przeznaczone będzie na pomieszczenia techniczne oraz zaplecza socjalne dla obsługi obiektu. Obiekt pływalni składa się z następujących zasadniczych części funkcjonalnych: główny hall wejściowy wraz z funkcjami strefy wejściowej (hol wejściowy basenu, kasa główna, toalety ogólnodostępne), blok szatniowo-sanitarny basenów, blok szatniowo-sanitarny saunarium, hala basenów z pomieszczeniami pomocniczymi, saunarium, zaplecze administracyjne i blok pomieszczeń socjalnych personelu, pomieszczenia techniczne i magazynowe, podbasenie, kotłownia i skład opału. Hala basenu mieści nieckę wielofunkcyjną. Zaprojektowano jeden basen zawierający trzy strefy aktywności dla różnych grup użytkowników. Strefa pływania: trzy tory pływackie dla umiejących pływać dł. 25m o głębokości 1,375 - 1,825m, wyposażona w słupki, liny drabinki itp. Strefa nauki i rekreacji: trzy tory pływackie o wymiarach dł. 12,5m o gł. 0,9-1.2m do nauki pływania, w godzinach popołudniowych, kiedy nie ma zajęć szkolnych, część niecki do nauki pływania również pełni rolę basenu rekreacyjnego (zainstalowano tam kaskadę, armatkę wodną oraz dwa stanowiska masażu podwodnego boczno-dennego). Strefę rekreacyjną wyposażono w leżanki powietrzne, ławki z masażem wodnym, 8-mio osobową wannę bąbelkową jacuzzi. Bezpośrednio z holu wejściowego dostępny jest zespół saunarium, na który składają się: sauna fińska (sucha), sauna parowa, kabina sauny infrared, zespół natrysków, w tym specjalistyczne natryski do schładzania, tężnia solankowa - miejsce do leżakowania z widokiem na ogród, taras i ogród dla użytkowników saunarium. 3)Budynek łącznika - to obiekt parterowy z płaskim dachem (stropodach) krytym papą. W ramach jego rozbudowy przewidziano: fundamenty na ławach i stopach żelbetonowych z betonu, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej, ściany kondygnacji zewnętrznych z bloczków konstrukcyjnych, stropodach na płycie żelbetonowej, pokrycie dachu z papy, ściankę działową z bloczków typu SILKA TEMPO, izolację cieplną i przeciwwilgociową, stolarkę zewn. aluminiową, tynki cementowo-wapienne, malowanie farbami lateksowymi, tynk mineralny malowany farbami elewacyjnymi, obróbki blacharskie z blachy stalowej cynkowej powlekanej. 4)Zagospodarowanie terenu - planuje się wykonać drogi wewnętrzne, plac manewrowy, 20 miejsc postojowych dla aut osobowych, 2 miejsca postojowe dla autobusów szkolnych, chodniki, znaki drogowe, ogrodzenie, zieleń i nasadzenia, oświetlenie zewnętrzne, trzy zjazdy z drogi gminnej. 5)Wielofunkcyjne boisko szkolne: zaprojektowano boisko o nawierzchni poliuretanowo-gumowej, z obrzeżami betonowymi, ogrodzenie z siatki polipropylenowej z furtką i bramą, kanalizację deszczową oraz oświetlenie LED. Boisko wyposażone zostanie w tuleje do słupków i stojaki do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego, bramki do piłki ręcznej. 3.Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w podziale na 4 zadania: oZadanie nr 1 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, ozadanie nr 2 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej, ozadanie nr 3 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, ozadanie nr 4 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości umów możliwych do podpisania z jednym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89053.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ANOVAL Arkadiusz Depczyński,  anoval@anoval.pl,  ul.Jeleniogórska 4,  58-533,  Mysłakowice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39119.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39119.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140831.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT98098.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Projektowe EKO PROJEKT BIS Janina Wójcik,  pawelwojcik@vp.pl,  ul.Mieszka 1 nr 33/13,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48264.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48264.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86876.14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23988.08
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PROWAY Zbigniew Kowalski,  zbigniew.kowalski@proway.com.pl,  ul.Antonia Vivaldiego 56/3,  52-129,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11802.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11802.13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26554.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11368.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PROWAY Zbigniew Kowalski,  zbigniew.kowalski@proway.com.pl,  ul.Antonia Vivaldiego 56/3,  52-129,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7990.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7990.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18977.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.