Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
i Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 317876 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, wkładów drukujących i bębnów) do drukarek laserowych, atramentowych, faksów i kserokopiarek - szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia przedstawia Tabela w załączniku nr 1 (pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia, w tym szczelności itp.). 2.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty (pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia w tym szczelności itp.). 3.Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się może w dni robocze w godz. od 8:00 do 15:00 i będzie każdorazowo potwierdzony poprzez podpisanie przez przedstawicieli obu Stron protokołów, stanowiących załącznik nr 2 do Umowy. 4.Cena ma obejmować wszystkie koszty, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 6.Wymagania stawiane wykonawcy: a)wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; b)wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; c)jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem); wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy; d)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę - za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki (naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą poniesie wykonawca. Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Lexmark T640/642 Kaseta z tonerem czarnym taka jak: 64016HE 21000 38 Lexmark T654/656 Kaseta z tonerem taka jak: T654X11E 36000 20 Lexmark MX611Kaseta z czarnym tonerem taka jak: 602X 20000 14 Lexmark MX711Kaseta z czarnym tonerem taka jak: 622HE 45000 25 Lexmark MS811 Kaseta z czarnym tonerem taka jak: 52DX0E 45000 2 HPOfiiceJet 100 Wkład atramentowy taki jak: HP 337 C9364EE 420 10 HPOfiiceJet 100Wkład atramentowy taki jak: HP 343 C8766EE 330 5 XeroxWorkCentre7500DTKaseta z tonerem Phaser 7500 106R01446 19800 1 XeroxWorkCentre7500DTKaseta z tonerem Phaser 7500 106R01445 17800 1 XeroxWorkCentre7500DTKaseta z tonerem Phaser 7500 106R01444 17800 2 XeroxWorkCentre7500DTKaseta z tonerem Phaser 7500 106R01445 17800 1 KYOCERA TASKalfa 4501i Kaseta z tonerem TK-6305 35000 1 KYOCERA TASKalfa 4551ci Kaseta z czarnym tonerem TK-8505K 30000 1 KYOCERA TASKalfa 4551ci Kaseta z żóltym tonerem TK-8505Y 20000 1 KYOCERA TASKalfa 4551ciKaseta z purpurowym tonerem TK-8505M 20000 1 KYOCERA TASKalfa 4551ci Kaseta z błękitnym TK-8505C 20000 1 Toshibae-studio305Kaseta z tenerma czrnym taka jak:T-4530E 30000 5 Lexmark MX611 Czarny zespół obrazujący taki jak: 500Z 60000 10 Lexmark MX711; MS811Czarny zespół obrazujący taki jak: 520Z 100000 50 TASKalfa 4501iZestaw MK-6315 Maintenance kit/600K1702N98NL1 600 1 TASKalfa 4551ciMK-8505A Maintenance Kit/600.0001702LC0UN0 600 1 TASKalfa 4551ci MK-8505B Maintenance Kit / 600.0001702LC0UN1 600 1 TASKalfa 4551ci MK-8505C Maintenance Kit / 300.0001702LC0UN2 300 1 XeroxWorkCentre7500DTModul obrazowania Phaser7500108R00861 80000 1 XeroxWorkCentre7500DT Waste Cartridge 108R00865 n/d 5 OKIC931 Pojemnik na toner taki jak: Waste Toner Box 45531503 nd 5 OKI B930N Bęben światłoczóły taki jak OKI 01221701 60000 4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109741,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109741,00
Oferta z najniższą ceną: 109741,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125508,04
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Materiały eksploatacyjne (takie jak: kasety z tonerami, wkłady atramentowe oraz bębny światłoczułe) do drukarek komputerowych, kopiarek i faksów są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza 134 tys. euro - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących są powszechnie dostępne, oferowane przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do w/w praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją (zgodnie z obowiązującą wykładnią przesłankę art. 70 Pzp należy rozumieć jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży); uznając ustalone standardy jakościowe jako przeciętne typy, wzorce, rodzaje, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom, należy przez to rozumieć zarówno standardy wynikające z przyjętych dla danych produktów norm określonych przepisami prawa, jak i wymagań przyjętych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim (istotną cechą tych produktów jest ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych jego parametrów).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.