To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Warszawa: Dostawy materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 317767 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238639 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher, ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów budowlanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Pakiet 1 (zał.nr 1 do formularza oferty) będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów budowlanych w ilości i asortymentach określonych w zał. nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: Ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 30 kwietnia 2004 r. nr92, poz.881). Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 4. Dostawy przedmiotu zamówienia muszą byc dostarczone do Instytutu Reumatologii w Warszawie ul. Spartańska 1. 5. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt lub po uzgodnieniu z Wykonawcą transportem Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zgłoszeniu ilości oraz asortymentu każdej dostawy przez Zamawiającego w imieniu którego działa przedstawiciel Działu Technicznego. 6. Zakres poszczególnych dostaw w postaci pisemnego zamówienia przekazywany będzie na dwa dni przed datą planowanej dostawy, do godz. 14:00 a w przypadku awarii, dostawa musi nastąpić w ciągu 24 godzin przed terminem planowanej dostawy, przy czym na zamówieniu wskazany będzie tryb dostawy (normalny / awaryjny) . 7. Pisemne zgłoszenie kolejnego zamówienia będzie przekazywane przedstawicielowi Wykonawcy. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. 8. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. 9. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Produkty powinny być pakowane w opakowania zgodnie z przepisami, ułożone wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 10. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. 11. Zapłata za dostawy zrealizowane dokonywana będzie na rachunekWykonawcy na podstawie faktury VAT w ciągu 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera zał.nr 1 do formularza oferty; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy Pakiet 2 (zał.nr 1 do formularza oferty) będący integralną częścią niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów elektrycznych w ilości i asortymentach określonych w zał. nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: Ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 30 kwietnia 2004 r. nr92, poz.881). Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 4. Dostawy przedmiotu zamówienia muszą byc dostarczone do Instytutu Reumatologii w Warszawie ul. Spartańska 1. 5. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt lub po uzgodnieniu z Wykonawcą transportem Zamawiającego. Dostawy odbywają się po pisemnym zgłoszeniu ilości oraz asortymentu każdej dostawy przez Zamawiającego w imieniu którego działa przedstawiciel Działu Technicznego. 6. Zakres poszczególnych dostaw w postaci pisemnego zamówienia przekazywany będzie na dwa dni przed datą planowanej dostawy, do godz. 14:00 a w przypadku awarii, dostawa musi nastąpić w ciągu 24 godzin przed terminem planowanej dostawy, przy czym na zamówieniu wskazany będzie tryb dostawy (normalny / awaryjny) . 7. Pisemne zgłoszenie kolejnego zamówienia będzie przekazywane przedstawicielowi Wykonawcy. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. 8. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. 9. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Produkty powinny być pakowane w opakowania zgodnie z przepisami, ułożone wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 10. Zamawiający informuje, że ilości i asortyment podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. 11. Zapłata za dostawy zrealizowane dokonywana będzie na rachunekWykonawcy na podstawie faktury VAT w ciągu 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera zał.nr 1 do formularza oferty;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 - Dostawy materiałów budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- IREKO-Irena Kotowska,Jacek Kotowski Spółka Jawna, Radzymińska 287, 03-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54321,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42922,10
Oferta z najniższą ceną: 42922,10 / Oferta z najwyższą ceną: 104950,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - Dostawy materiałów elektrycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU ELDOR, Ostrołęcka 6, Łomża, Stare Kupiski, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31842,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36044,33
Oferta z najniższą ceną: 36044,33 / Oferta z najwyższą ceną: 36044,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elementów małej architektury oraz roślin do nasadzeń dla zadania pn. "Rewitalizacja rynku w Miłosławiu z rozbudową infrastruktury rekreacyjnej"
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.