eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Samborcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Samborzec: Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Samborcu
Numer ogłoszenia: 317758 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Samborcu , Ul. Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 831 44 82, faks 15 644 56 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Samborcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego. Zamówienie obejmuje również transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz bezpłatne przeszkolenie 6 osób personelu medycznego w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu USG w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowa charakterystyka urządzenia: 1.Fabrycznie nowy- rok produkcji 2011. 2. Cyfrowy stacjonarny aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem, Dopplerem pulsacyjnym. 3.Aparat o małych wymiarach i wadze max 90 kg o intuicyjnej obsłudze wyposażony we wbudowany moduł archiwizacji. 4.Pojemność dysku twardego min. 250GB. 5. Min. 7000 kanałów przetwarzania. 6. Min. 3 aktywne gniazda do podłączenia głowic elektronicznych obrazowych. 7. Dynamika systemu do 190 dB max. 8. Monitor LCD do zastosowań medycznych z możliwością regulacji położenia w trzech kierunkach na przegubowym ramieniu niezależnie od konsoli. - przekątna monitora min. 17 cali. - rozdzielczość min. 1024x768. 9.Zakres częstotliwości pracy głowic od 2-13 MHz. 10. Maksymalna głębokość pola obrazowego dla trybu B-mode, Color-mode do 30 cm. 11. Powiększenie obrazu rzeczywistego x8. 12. Powiększenie obrazu zatrzymanego i z pamięci CINE oraz pamięci aparatu x8. 13. Pamięć CINE do zapamiętania obrazów w prezentacji B min 1000 obrazów. 14. Prędkość odświeżania obrazu w trybie B-mode min. 700 obrazów na sekundę. 15. Obrazowanie 2D z funkcją automatycznej optymalizacji. 16. Obrazowanie trapezoidalne i obrazowanie rombowe na głowicach linowych. 17. Obrazowanie M-mode. 18. Doppler spektralny z funkcją automatycznej optymalizacji spektrum, automatyczną analizą i obrysem, wyznaczaniem parametrów na żywo i na zatrzymanym spektrum. 19. Wielkość bramki Dopplerowskiej w Dopplerze pulsacyjnym od 1 do 15 mm. 20. Doppler fali ciągłej CWD. 21. Doppler kolorowy z funkcją automatycznej optymalizacji obrazu oraz z możliwością regulacji uchylności pola Dopplera kolorowego w zakresie min +/- 20 stopni. 22. Power Doppler z mapami kierunkowymi. 23. Obrazowanie II harmoniczną na oferowanych głowicach. 24.Doppler pulsacyjny z funkcją automatycznej optymalizacji zapisu spektralnego i możliwością pomiaru prędkości przepływu przy kącie zero stopni do 7 m/s. 25. Duplex/Triplex - wszystkie głowice. 26. Korekcja kąta bramki dopplerowskiej +/- 85 stopni na obrazie aktywnym i zamrożonym. 27. Możliwość przesunięcia linii bazowej Dopplera spektralnego na zamrożonym obrazie. 28.Obrazowanie harmoniczne w trybie inwersji fazy. 29. Obrazowanie w układzie skrzyżowanych ultradźwięków z min 6 kątami nadawania tworzącymi obraz 2D. 30. Obrazowanie z zastosowaniem interaktywnej redukcji szumów ultrasonograficznych z jednoczesnym podkreśleniem granic tkanek. 31. Wbudowany system archiwizacji do cyfrowego zapisu obrazów na dysku twardym, dyskach CD/DVD oraz nośnikach PENDRIVE. 32. System zapisujący dane pacjenta, raporty z badań, obrazy statyczne i pętle obrazowe. 33. Możliwość exportu obrazów i pętli w formatach zgodnych z systemem Windows tj (JPG, AVI, MPEG). 34. Videodrukarka czarno-biała. 35. Oprogramowanie do jamy brzusznej dorosłych i dzieci. 36. Oprogramowanie do badań położniczo- ginekologicznych. 37. Oprogramowanie do badań naczyniowych. 38. Oprogramowanie do narządów płytko położonych; tarczyca, sutki, jądra, stawy biodrowe, badania mięsni. 39. Oprogramowanie do badań pediatrycznych. 40. Oprogramowanie do badań kardiologicznych. 41. Raporty do każdych wymienionych badań z możliwością redagowania, tworzenia, zapisywania w aparacie własnych raportów. 42. Głowica elektroniczna Convex do badań brzucha, położniczych, ginekologicznych, urologicznych. 43. Ilość kryształów w głowicy 128. 44. Pasmo min. od 1.5 do 5 MHz. 45. Pracująca w trybie inwersji fazy. 46. - 3 częstotliwości pracy do wyboru dla 2D. - 3 częstotliwości do wyboru dla obrazowania harmonicznego. - kąt skanowania 55 stopni. - zasięg skanowania min 28 cm dla wszystkich trybów (2D, CFM, PDI, PWD). 47. Głowica elektroniczna sektorowa do badań kardiologicznych 1.5- 5.5 MHZ . - Ilość kryształów w głowicy 64. - 4 częstotliwości pracy do wyboru dla 2D. - 4 częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego. - kąt skanowania 90 stopni . 48. Głowica elektroniczna liniowa do badań naczyniowych i narządów płytko powierzchownych. Ilość kryształów w głowicy 192. Pasmo od 5 do 13 MHz. - 3 częstotliwości do wyboru obrazowania harmonicznego. - długość powierzchni skanowania do 4 cm. - obrazowanie trapezoidalne na głowicy liniowej. 49. Głowica elektroniczna endokawitarna do badań ginekologicznych i urologicznych. Pasmo od 4 do 11 MHz. Ilość kryształów w głowicy 128. - 2 częstotliwości do wyboru obrazowania harmonicznego. 50. Zasilanie zgodne z polska normą 230 V/50 Hz. 51. Maksymalny pobór mocy do 1000 VA razem z wbudowanymi urządzeniami peryferyjnymi. 52. Maksymalne wydzielane ciepło do 2500 BTU/godzinę. 53. Instrukcja obsługi w języku polskim. 54. Bezpłatne szkolenie w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu - 6 osób, w siedzibie zamawiającego. 55. Udział specjalisty aplikacyjnego dostawcy w konfiguracji aparatu w czasie instalacji u użytkownika. 56. Autoryzacja producenta na sprzedaż oferowanego aparatu na terenie Polski. 57. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o głowice Convex wolumetryczna do obrazowania: 2D, 3D i 3D w czasie rzeczywistym. - Ilość kryształów 192. - 3 częstotliwości pracy do wyboru dla 2D. - 3 częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego. - pasmo min. od 3 do 7 MHz. - kąt skanowania 80 stopni. 58. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o głowice microconvex transvaginalną wolumetryczna do obrazowania: 2D, 3D i 3D w czasie rzeczywistym Ilość kryształów 192, pasmo min. 4 - 11 MHz. 59. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o głowice microconvex wolumetryczna do badań. pediatrycznych, małych narządów, położniczych, pasmo nim. 4 - 11 MHz. - Obrazowania: 2D, 3D i 3D w czasie rzeczywistym. - Ilość kryształów 192. 60. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o głowicę elektroniczna transrektalną, dwupłaszczyznową do badań urologicznych Pasmo pracy 4.0 do 11 MHz z obrazowaniem harmonicznym. 61. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o funkcję Anatomiczny M-mode na żywo i z zapamiętanych pętli. 62. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o funkcję Obrazowanie 3D i 3D w czasie rzeczywistym z prędkością skanowania 30 v/s. 63. Możliwość rozbudowy aparatura na dzień składania ofert o funkcję obrazowania panoramicznego. 64. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o funkcję elastografii. 65. Możliwość rozbudowy aparatu na dzień składania ofert o bardzo czułe obrazowanie niskich i wolnych przepływów bez użycia techniki dopplerowskiej. 66. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia min.12 miesiące. 67. Serwis - w przypadku awarii przedmiotu zamówienia ( w okresie gwarancji) wykonawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich niezbędnych działań zmierzających do jej usunięcia w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego a usunięcie usterki nastąpi do 14 dni od chwili jej zgłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku rozbudowy aparatu o dodatkowe funkcje.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę aparatury medycznej do placówki lub gabinetu świadczącego usługi medyczne o wartości min. 105 000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, a układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli lub likwidację majątku upadłego - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 50 000, 00 zł na jedno lub wszystkie zdarzenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.