eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - budynek Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - nowe skrzydło, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-04

Ogłoszenie nr 317753 - 2016 z dnia 2016-10-04 r.

Wąbrzeźno: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - budynek Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - nowe skrzydło, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301595, data:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski, krajowy numer identyfikacyjny 871118773, ul. Wolności  44, 87-200  Wąbrzeźno, państwo , woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48566882745, faks +48566882759, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.wabrzezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - budynek Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - nowe skrzydło, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AG.272.5.2016.SM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej - budynek Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - nowe skrzydło. ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą przedmiarów robót-, dokumentacji projektowej ,specyfikacja kamer oraz rejestratora oraz rysunków- Załącznik nr 5do SIWZ),. Wskazana wyżej dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA !!! Sporządzony i przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej brutto. UWAGA !!! Do ceny ryczałtowej brutto należy doliczyć wkucie biegnących przewodów elektrycznych i telefonicznych (orurowanych) - około 120 mb, montaż 2 kamer i rejestratora (specyfikacja w załączeniu) oraz wkucie i przeciągnięcie okablowania do kamer i rejestratora w miejsca wskazane przez Zamawiającego (około 200 mb) wraz z konfiguracją, wykonanie 11 tablic aluminiowych oznaczających miejsca parkingowe (30cmx15cm) z napisami uzgodnionymi z Zamawiającym. Wszystkie niezbędne informacje zawiera SIWZ oraz załączniki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Powiat Wąbrzeski działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowania, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone oferty przez wykonawców: 1Zakład Usługowo Handlowy "SŁAW-BUD", Sławomir Strzałkowski, Owadów 93, 26-631 Jastrzębia - 177 204,55 2Przedsiębiorstwo , Handel-Usługi-Produkcja, Barbara Tchorzewska, Ul. Bydgoska 2, 87-152 Łubianka- 172 653,45 3P.P.H.U. KAMI-BUD, Rętwiny, 87-404 Radomin- 149 584,36 Oferta na 2 została wykluczona w dniu 07.09.2016 roku. Wykonawca, który złożył ofertę nr 1 i został wybrany w dniu 07.09.2016 roku jako najkorzystniejszy dnia 08.09.2016 poinformował Zamawiającego, że nie może podjąć się realizacji w/w zadania i w związku z tym nie podpisze umowy z Zamawiającym. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 157 926,70 zł brutto. Ważna oferta nr 1 przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z kryteriami oceny ofert były Cena (80%), Gwarancja i rękojmia (20%). Po rezygnacji z podpisania umowy przez wykonawcę nr 3 stwierdzono, że oferta z najniższa ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.