Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Wadowice: Mechaniczne oczyszczanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2009r.
Numer ogłoszenia: 31773 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne oczyszczanie placów i ulic na terenie miasta Wadowice w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres zadania wchodzi oczyszczanie mechaniczne następujących ulic i placów na terenie Wadowic:Lp. Nazwa ulic, placów Długość / powierzchnia 1. Pl. Jana Pawła II 550 m2 2 Pl. Jana Pawła II (od ul. Lwowskiej do ul. Krakowskiej) 150 mb 3. ul. Krakowska 260 mb 4. ul. Zatorska 250 mb 5. ul. Kościelna 150 mb 6. ul. E. Wojtyły 72,00 mb 7. ul. Sobieskiego 53 mb 8. ul. Jagiellońska 59 mb 9. ul. Spadzista 125 mb 10. ul. Lwowska (do ul. Putka) 1160 mb 11. ul. Mickiewicza (od Pl. Jana Pawła II do ul Batorego) 400 mb 12. ul. Mickiewicza (od ul. Batorego do obwodnicy) 1100 mb 13. ul. Batorego (do ronda z ul. Piłsudskiego) 480 mb 14. ul. Sikorskiego 850 mb 15. ul. Wojska Polskiego (od ronda na ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Sikorskiego) 300 mb 16. Al. M.B. Fatimskiej 850 mb 17. ul. Zielona - Podgórska 380 mb 18. ul. Poprzeczna 189 mb 19. ul. Cicha 169 mb 20. ul. Sienkiewicza 639,00 mb 21. aleja od Sienkiewicza do stacji PKP 750 m2 22. aleje na pl. Solidarności 700 m2 23. ul. Nadbrzeżna 1293 mb 24. ul. Słowackiego 651,00 mb 25. ul. Gimnazjalna 250 mb 26. Aleja Wolności 1242 mb 27. ul. Szpitalna 116,00 mb 28. ul. Sadowa 1219 mb 29. ul. Pułaskiego 250 mb 30. ul. Barska 279 mb 31. ul. M. Wadowity 627 mb 32. ul Żeromskiego 326 mb 33. ul. Topolowa 300 mb 34. ul. Chopina 522 mb 35. ul. Kochanowskiego 273 mb 2. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2009r. 3. Zamawiający, na okres realizacji zadania, wynajmie Wykonawcy następujące Zamiatarki: UNI-TRUCK oraz nośnik FUMICAR. 4. Najem zamiatarek nastąpi na mocy odrębnej umowy. 5. Częstotliwość mechanicznego oczyszczania ulic winna być dostosowana do bieżących potrzeb, tak by zapewnić ciągłą drożność ścieków przy krawężnikowych. 6. Ponadto Wykonawca wykona każdorazowo prace mechanicznego oczyszczania ulic i placów wg bieżących wskazań i zaleceń Zamawiającego. 7. Kosztami transportu zmiotek ulicznych i kosztami składowania zmiotek na składowisku w Choczni - Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia - obciążany będzie Zamawiający..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto:. 1. Doświadczenie zawodowe a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Potencjał techniczny a) Wykonawca musi wykazać, iż posiada (lub dysponuje) dodatkowo minimum jedną zamiatarkę do zamiatania ulic typu ZM - 7 lub równoważną; Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. - Oświadczenie o dysponowaniu podstawowymi maszynami i urządzeniami przewidzianymi przy realizacji zamówienia na załączniku Nr 4 do Formularza Oferty,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoba do kontaktów-Paweł Polak.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2024
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.