To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-04
Ogłoszenie nr 317720 - 2016 z dnia 2016-10-04 r.
Koło: PRZEBUDOWA ULICY CISOWEJ W KOLE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303776, data:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, krajowy numer identyfikacyjny
31162088000000, ul.
ul. Stary Rynek
1,
62600
Koło, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
063 2610252, 2610230, faks
632 722 984, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ULICY CISOWEJ W KOLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.16.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogowych, zjazdów, chodników, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej ulicznej na całej długości ulicy Cisowej. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na ulicy Cisowej. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, zjazdami, chodnikami i ścieżką rowerową tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg następującego zakresu robót: 1)Zakres robót przewidziany do wykonania krawężników i obrzeży: a)Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x22 na ławie z betonu B15. b)Wykonanie obrzeży betonowych 6x20 na ławie z betonu B15. 2)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni jezdni: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm. b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego łamanego sortowanego mechanicznie gr.25 cm. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru szarego grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 3)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni zjazdów na posesje: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego, łamanego sortowanego mechanicznie gr.15 cm. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru grafitowego grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 4)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego, łamanego sortowanego mechanicznie gr.15 cm. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru czerwonego grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 5)Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni chodnika: a)Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. b)Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego, łamanego sortowanego mechanicznie gr.15 cm. c)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru żółtego grubości 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 6)Montaż oznakowania pionowego i poziomego. 7)Ułożenie rur grubościennych osłonowych na instalacjach telefonicznych i energetycznych. 2.Wykonanie robót związanych z instalacjami kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne i montażowe wg następującego zakresu robót: 1)Wykonanie kolektora z rur PVC-U SN8 315/9,2 z uszczelką. 2)Wykonanie przykanalików z rur PVC-U SN8 200/5,9 z uszczelką. 3)Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych fi 1000 mm - 2 szt. 4)Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z osadnikiem - 6 szt. Przyjęto całkowitą wymianę gruntu zasypowego w wykopach pod kolektory, studnie rewizyjne i ściekowe. 3.Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. 4.Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 6.Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1)Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2)Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 3)Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym - specjalność drogowa oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 4)Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 5)Zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji. 6)Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 7)Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 8)Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót. 9)Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 10)Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 7.Przedmiot zamówienia określono w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV) jako: 1)45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2)45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. 8.Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9.Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT144459.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 176061.27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3419P w miejscowości Osiek Mały Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3412P w miejscowości Turzynów
- BUDOWA I MODERNIZACJA PARKINGÓW W M. KOŁO ZADANIE NR 1 - BUDOWA PARKINGU PRZY PRZEDSZKOLU MIEJSKIM NR 5 W KOLE; ZADANIE NR 2 - BUDOWA PARKINGU PRZY MIEJSKIM DOMU KULTURY W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.