eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Piekoszów: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie
Numer ogłoszenia: 317695 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych , ul. Częstochowska 110, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 0 41 306 10 28, faks 0 41 306 11 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu z podziałem na pakiety:
Pakiet I: Mrożonki
Pakiet II: Ryby
Pakiet III: Produkty mleczarskie
Pakiet IV: Pieczywo
Pakiet V: Jaja
Pakiet VI: Mięso, wędliny i drób
Pakiet VII: Owoce i warzywa
Pakiet VIII: Pozostałe artykuły spożywcze
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, dostawa produktów z pakietu VI: Mięso, wędliny i drób oraz z pakietu IV: Pieczywo odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb: telefonicznie. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz za- i wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolnej w ZPO w Piekoszowie. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy. Ilość może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z normami wyznaczonymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 31.42.50.0 - Jaja 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w niniejszej specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze cenowe wg wzoru określonego w załącznikach nr 1a,1b,1c, 1d, 1e, 1f,1g,1h do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    2. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2b, 2c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII SIWZ- ppkt 2a, 2b, 2c. 6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII SIWZ - ppkt 1a, 1b..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego:
Zespół Placówek Oświatowych w Piekoszowie
ul. Częstochowska 110
26-065 Piekoszów
Sekretariat
.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 12:00, miejsce:
w siedzibie zamawiającego:
Zespół Placówek Oświatowych w Piekoszowie
ul. Częstochowska 110
26-065 Piekoszów
Sekretariat
.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.