eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotówkowego w wysokości 3 000 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Węgierska Górka: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotówkowego w wysokości 3 000 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 317643 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotówkowego w wysokości 3 000 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenia i obsługa kredytu bankowego złotówkowego w wysokości 3 000 000,00 zł (słownie : trzy miliony złotych ) na pokrycie deficytu budżetowego w roku 2010 r. 2.Uruchomienie kredytu nastąpi 28 grudnia 2010 r. na rachunek podstawowy gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z wykonawcą. 3.Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 30.12.2010 r. 4.Kredyt zostanie zaciągnięty na okres do 30.12.2022 r. od daty podpisania umowy kredytowej z karencją do 30 czerwca 2011 r. 5.Spłata kredytu dokonywana będzie wg harmonogramu. 6.Kredyt będzie spłacony do 30.12.2022 r. 7.Spłata odsetek, które naliczane będą od wielkości wykorzystanego kredytu będzie następować w miesięcznych ratach 8.W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek winno być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia . 9.Prowizja płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie naliczona od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy gminy 10.Zamawiający ( kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobierania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcę) kosztami nie pobranego kredytu. 11.Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku 12.Rok odsetkowy równy 365 dni 13.Należy przyjąć , że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni 14.Mozliwośc wcześniejszych (przed ustalonym terminem ) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 15.Zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową 16.Harmonogram rat spłaty kredytu Spłaty rat kredytu 3 mln zaciągniętego w grudniu 2010r. rata pozostało do spłaty grudzień 3000000 3 000 000 2011 0 30 czerwiec 50000 2 950 000 30 grudzień 50000 2 900 000 2012 30 czerwiec 150000 2 750 000 30 grudzień 200000 2 550 000 2013 30 czerwiec 150000 2 400 000 30 grudzień 150000 2 250 000 2014 30 czerwiec 50000 2 200 000 30 grudzień 50000 2 150 000 2015 2 150 000 30 czerwiec 100000 2 050 000 30 grudzień 100000 1 950 000 2016 1 950 000 30 czerwiec 100000 1 850 000 30 grudzień 100000 1 750 000 2017 1 750 000 30 czerwiec 100000 1 650 000 30 grudzień 100000 1 550 000 2018 1 550 000 30 czerwiec 100000 1 450 000 30 grudzień 100000 1 350 000 2019 1 350 000 30 czerwiec 100000 1 250 000 30 grudzień 100000 1 150 000 2020 1 150 000 30 czerwiec 100000 1 050 000 30 grudzień 150000 900 000 2021 900 000 30 czerwiec 200000 700 000 30 grudzień 200000 500 000 2022 500 000 30 czerwiec 200000 300 000 30 grudzień 300000 0 3000000.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 8000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesję, licencję lub zezwolenie na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia (ustawa Prawo Bankowe)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W umowie winny zostać zawarte postanowienia wynikające z niniejszej SIWZ 2.Postanowienia ,które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego : 1) Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym roboczym dla Zamawiającego (kredytobiorcy), spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty 2)Dopuszcza się możliwość refinansowania wydatków i rozchodów już zrealizowanych przed terminem podpisania umowy o udzielenie kredytu 3)Prawne zabezpieczenia spłaty udzielonego kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawioną przez Zamawiającego (kredytobiorcę) 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej. 5)Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne w miesięcznych ratach 6)Stawka WIBOR 3M będzie liczona jako średnia z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających okres naliczania odsetek 7)Wybrany Wykonawca udzieli karencji w spłacie pierwszej raty do 30.06.2011 r. 3.Umowę kredytową przygotuje Wykonawca (bank) w uzgodnieniu z Zamawiającym 4. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania zadania podwykonawcom 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty kredytu określonej w Rozdziale III niniejszej SIWZ, na jego wniosek w drodze zmiany umowy o zmniejszenie kwoty kredytu. Strony zgodnie ustalają iż Zamawiający z tytułu zmniejszenia kwoty kredytu nie poniesie żadnych kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.