eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w wysokości 1 860 000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31754

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnowiec: wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w wysokości 1 860 000,00 PLN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Tarnowiec, do kontaktów: Oberc Józef, Augustyn Agata, Tarnowiec 211, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4424089, 44240092, 4436918, 4436913, fax 013 4424011, e-mail: ugtarnowiec@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip-podkarpackie.pl/tarnowiec Adres profilu nabywcy (URL): www.bip-podkarpackie.pl/tarnowiec Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku udzielającego kredytu długoterminowego w wysokości 1 860 000,00 PLN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Tarnowiec z siedzibą Urzędu: 32-204 Tarnowiec 211. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu dla gminy Tarnowiec o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 1 860 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu gminy oraz spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt pobierany będzie: od 10 lipca 2006 roku - 600 000,00 zł od 4 sierpnia 2006 r. - 500 000,00 zł od 4 września 2006 r. - 300 000,00 zł od 4 października 2006 r. - 230 000,00 zł od 4 listopada 2006 r. - 230 000,00 zł 2. Okres kredytowania: 8 lat od dnia zawarcia umowy. 3. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego 10 lipca 2006 r. 4. Spłata kapitału będzie następowała kwartanie w równych ratach począwszy od 31 marca 2007 r. do 31 grudnia 2014 r. na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał. 5. Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. 7. W sytuacji gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 8. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w ratach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. 9. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w pkt 12 SIWZ. 10. Bank nie pobierze prowizji i opłat: -od kredytu wykorzystywanego w formie gotówkowej -za przelewy środków na rachunek Wykonawcy, -od niewykorzystanego kredytu lub jego części -od zmian umowy 11. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR - 1M z pierwszego dnia miesiąca stanowiącego pierwszy dzień nowego okresu obrachunkowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Każdorazowo stopa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca, rozpoczynającego kolejny okres obrachunkowy. 12. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 13. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz 177 z późn. zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kredyt długoterminowy w wysokości 1 860 000,00 PLN na pokrycie deficytu budżetu gminy oraz spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt pobierany będzie: od 10 lipca 2006 roku - 600 000,00 zł od 4 sierpnia 2006 r. - 500 000,00 zł od 4 września 2006 r. - 300 000,00 zł od 4 października 2006 r. - 230 000,00 zł od 4 listopada 2006 r. - 230 000,00 zł Okres kredytowania 8 lat od zawarcia umowy. Spłata kredytu - kwartalnie w równych ratach począwszy od 31 marca 2007r. do 31 grudnia 2014 r. na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał. Spłata odsetek w terminach kwartalnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 10.07.2006; lub data zakończenia: 31.12.2014

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wymaganych przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykoawcy biorący udział w postępowaniu muszą dołączyć oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/tarnowiec. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.07.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2006, godzina 10:05, Urząd Gminy Tarnoweic, pok. Nr. 4, 38-204 Tarnowiec 211.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.