eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Płock: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock
Numer ogłoszenia: 317536 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296436 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do budynków: 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.Opróżnianie koszy osiedlowych (nie dotyczy koszy znajdujących się przy ulicy) za każdym razem, gdy kosze są przepełnione. 3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją. 4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją. 5.Usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku oraz wywożenie nieczystości z terenów zewnętrznych - wg terminów wywozu ustalonych przez wykonawcę. 6.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 7.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedzielę i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora, 8.Niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych oraz uliczek osiedlowych. Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, dostosowanego do pracy na chodnikach. 9.Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 10.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 11.Usługi określone w pkt. 9 i 10 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb również przez siedem dni w tygodniu, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora, 12.Wymiana piasku w piaskownicach 1 raz w sezonie jesiennym . zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarni- Epidemiologiczne dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty: 1.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM I 2.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM III 3.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III 4.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM IV 5.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM V 6.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V 7.Wykaz piaskownic znajdujących się na terenie ROM I, ROM III, ROM IV i ROM V. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 400 040,62 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 168 801,53 m2. Łączna ilość piaskownic - szt. 16. Łączna ilość piasku - 70 ton. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia powierzchni sprzątanej jak też do zmian w Wykazie terenów gminnych poprzez wprowadzenie pozycji zamiennych w szczególności z powodu ograniczenia lub zmian w powierzchni zasobów przez niego administrowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21716016 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEAN SERVICE Z. Tarczyluk, T. Przeradzka, ul. Wiosenna 4, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14597535
  • Oferta z najniższą ceną: 14597535 oferta z najwyższą ceną: 14597535
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.