eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Żagań: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 317509 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273767 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu wykonanych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz.U. z 2007 Nr 186, poz. 1322 z późn zm.) i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2002 r. nr 193 poz. 1618 z pózn. zm.) zgodnie z Polską Normą. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników w następującym asortymencie: a. Tablice samochodowe jednorzędowe - 11.000 kpl. b. Tablice samochodowe dwurzędowe - 500 kpl. c. Tablice samochodowe jednorzędowe indywidualne - 20 kpl. d. Tablice na przyczepy jednorzędowe - 1.000 szt. e. Tablice na przyczepy dwurzędowe - 600 szt. f. Tablice motocyklowe dwurzędowe - 600 szt. g. Tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. h. Tablice motorowerowe - 700 szt. i. Tablice samochodowe jednorzędowe tymczasowe - 100 szt. j. Wtórniki tablic - 1.600 szt. 3 Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego złomowania zniszczonych i wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od daty odebrania tablic do złomowania do przedstawienia protokołu z przeprowadzonej kasacji. 4. Podane w pkt III.2. ilości tablic rejestracyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy.. 5. Z tytułu niezrealizowania 100% wskazanych w pkt. III.2. ilości tablic rejestracyjnych Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Ponadto Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w zamówieniu publicznym w ramach wartości przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych będzie określana każdorazowo zamówieniami jednostkowymi. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało, co najmniej następujące cechy: a) Automatyczne tworzenie formularza zamówień na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic, również na wtórniki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, w pliku xml, b) sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U z 2007r. Nr 186, poz. 1322, z późniejszymi zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: - zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, - blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, - wykluczania dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr, c) generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem, d) automatyczne obliczanie ilości zamawianych tablic na podstawie wybranego typu i kompletu oraz podanego numeru początkowego i końcowego z uwzględnieniem niedozwolonych i wykorzystanych wcześniej numerów, e) automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, f) zablokowanie zamawiania identycznych numerów dla tablic samochodowych i motocyklowych dla tych typów i odmian tablic, dla których ustawa dopuszcza istnienie identycznych numerów, g) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, h) ewidencja zamówień, i) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, j) niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia, k) obsługa tablic wycofanych polegająca na ewidencji numerów tablic wycofanych, l) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), m) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia, n) prowadzenie ewidencji wykorzystanych numerów (gospodarkę numerami) oraz prezentowanie listy dotychczas wykorzystanych numerów, o) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień, p) możliwość zamawiania wtórników q) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2 GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, r) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego), s) program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. Wymagania techniczne: 1. Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2. Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika. 3. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii, 4. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.70 - Elementy oznakowania 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROTAB Sp z o.o., ul.Bokserska 34/37,, 02-682 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151880,89

  • Oferta z najniższą ceną: 151880,89 / Oferta z najwyższą ceną: 336702,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.