Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Stęszew: Wykonanie remontu nawierzchni drogowej ulicy Bukowskiej w Strykowie z masy grysowo asfaltowej na długości 3,00 km z materiału Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 317494 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni drogowej ulicy Bukowskiej w Strykowie z masy grysowo asfaltowej na długości 3,00 km z materiału Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogowej ulicy Bukowskiej w Strykowie z masy grysowo asfaltowej na długości 3,00 km z materiału Wykonawcy Zakres prac obejmuje: 1.Roboty pomiarowe km 3,000 2.Rozebranie podjazdu z betonu m3 3,600 3.Frezowanie nawierzchni asfaltowych m2 179,800 4.Roboty ziemne m3 238.950 5.Wykonanie podbudowy betonowej grub. 30 cm m2 584,400 6.Wykonanie podbudowy z mieszanki asfaltowej grub. 6 cm m2 634,400 7.Wykonanie ławy pod krawężnik z oporem m3 25.575 8.Ustawienie krawężnika betonowego m 161,000 9.Przestawienie krawężnika betonowego m 180,000 10.Mechaniczen oczyszczenie nawierzchni bitumicznej i skropienie asfaltem m2 16.996,000 11.Mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką asfaltową Mg 828,345 12.Ułożenie nawierzchni grysowo asfaltowej m2 16.996,000 13.Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej m2 589,800 10.Regulacja pionowa włazów kanałowych szt. 22.000 11.Regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych szt. 10.000 12.Regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego szt. 5.000 13.Remont ścieku 2 rzędowego z kostki brukowej m 26,000 14.Wykonanie kanału z rur kanalizacyjnych PCV fi 200 m 32,000 15.Wykonanie ścieku z elementów betonowych m 20,000 13.Pozostałe prace zgodnie z przedmiarem robót. 14.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1.Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1.Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2.Kosztorys ofertowy wyceniony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika do SIWZ. Wykonawca musi przedstawić minimum jeden dokument potwierdzający wykonanie remontu jezdni odpowiadający rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności / wykaz osób i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /. Wymagana kadra (posiadająca wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia do kierowania robotami oraz przynależność do Izby Budownictwa): Kierownik robót z uprawnieniami w branży drogowej - z min. 3 letnim stażem, UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz przynależność do Izby Budownictwa przez w/w osoby. Dotyczy kadry kierowniczej. 6.Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 7.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zał. do SIWZ. 8.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9.Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój numer 8 ( po uprzednim zamówieniu)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój numer 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STĘSZEW
- Naprawa nawierzchni dróg gruntowych kamieniem tłuczonym na terenie Gminy Stęszew w 2024 roku z materiału Wykonawcy - część 2
- Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Budowa dróg wewnętrznych ul. Krętej i Słonecznej w Klawkowie, gm. Chojnice - ETAP I JEZDNIA
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont alei Solidarności w Kielcach w ciągu DK nr 73 na odcinku od km 8+995 do km 9+255 jezdnia zachodnia.
- Przebudowa ul. Malinowej i Wiśniowej
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.