eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie remontu dachu hali sportowej "Koło" przy ul. Obozowej 60, 01-423 Warszawa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31743

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie remontu dachu hali sportowej "Koło" przy ul. Obozowej 60, 01-423 Warszawa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola, do kontaktów: Marlena Sokół, ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6367045, fax 022 6367045, e-mail: osir@osir-wola.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.osir-wola.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: zakład budżetowy; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dachu hali sportowej "Koło" przy ul. Obozowej 60, 01-423 Warszawa 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Hala Sportowa "Koło", ul. Obozowa 60, 01-049 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu dachu hali sportowej "Koło" zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Naprawa dachu będzie polegała na demontażu istniejącego pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej i wykonaniu nowego pokrycia z blachy aluminiowej na warstwie podkładowej i podłoży z płyt OSB. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dopuszczeni są wykonawcy, którzy spełniają wymogi artykułu 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2,5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 36 000,00 zł. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: 1. w pieniądzu, numer konta zamawiającego: PEKAO S.A. 98 1240 2034 1111 0010 0328 7742 z dopiskiem "Wadium w postępowaniu na remont dachu hali Koło znak sprawy 64/PN/OSIR/HO/2006", 2. poręczenie bankowe 3. poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 4. lub gwarancja bankowa, 5. gwarancja ubezpieczeniowa, 6. poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczosci (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. dyposnują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń, sanitarnej, w tym do wentylacji i elektrycznej), 4. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszęcia postępowania, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez "odpowiadający rodzaj" należy rozumieć wyłącznie roboty polegające na kryciu obiektów dachem łukowym, zaś "odpowiadający wartością robót budowlanych"- wartością wyżej określonych robót nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto/robotę, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Karjowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnistwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 6. Kosztorysy szczegółowe według załączonych wzorow przedmiarow robót A i B (Załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Formularz oferty według załączonego wzoru (Załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Oświadczenie o spełnieniu wamaganych warunków przez wykonawcę (Załącznik nr 3 do SIWZ). 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem (krycie obiektów dachem łukowym) oraz wartością robotom budowlanym (nie mniejszej niż 500 000,00 zł/ robotę) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (Załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Wykaz kierownictwa oraz personelu odpowiedzialnego za reazliację robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówenie, posiadają wymagane uprawnienia i dokumenty świadczące o przynależności do danej izby zawodowej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi danej branży (w tym budowlanej bez ograniczeń, sanitarnej, w tym do wentylacji i elektrycznej) w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia. (Załącznik nr 5 do SIWZ). 11. W przypadku udziału przy realizacji zamówienia podwykonawców, wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (Załącznik nr 7 do SIWZ). 12. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł. 13. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 1 000 000,00 zł brutto. 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty wymagane przepisami w Polsce zaproponowanych w kosztorysie do użycia materiałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-wola.pl. Opłata: 110 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata w kasie OSiR Wola podczas osobistego pobrania SIWZ lub wysłanie SIWZ za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:00, Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola, sala konferencyjna, ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.