eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Warszawa: Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030
Numer ogłoszenia: 317414 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych w tym dla części 1: 1. PRZENOŚNY GŁOŚNIK NA BLUETOOTH - 100 szt. 2. ETUI OCHRONNE NA KARTY ZBLIŻENIOWE - 500 szt. 3. DŁUGOPIS (3 w 1) - 50 szt. 4. POWERBANK- 50 szt. 5. PODWÓJNA ŁADOWARKA SAMOCHODOWA USB- 100 szt. 6. LATARKA LED- 100 szt. 7. MINI LATARKA BRELOK- 100 szt. 8. KOSTKA-SENSOR- 100 szt. 9. BRELOK- 200 szt. 10. PODRÓŻNY ZESTAW AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH- 100 szt. 11. DYSK ZEWNĘTRZNY- 100 szt. 12. CZYTNIK E-BOOKÓW z wymaganym oprogramowaniem oraz etui ochronnym- 50 szt. 13. ZESTAW: PIÓRO DRUKUJĄCE 3D wraz z filamentem- 100 szt. 14. PAMIĘĆ PRZENOŚNA - USB- 100 szt. 15. TABLICA PAMIĄTKOWA TYP A- 1 szt. 16. TABLICA PAMIĄTKOWA TYP B- 2 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć: a) komplet 5 wzorów upominków reklamowych (przenośny głośnik na bluetooth; latarka led; kostka-sensor; czytnik e-booków; zestaw pióra drukującego 3D). b) Załączone wzory muszą odpowiadać opisowi wskazanemu w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu Zamówienia, jednak nadruk lub grawer nie jest wymagany. 2. Dotyczy oznakowania gadżetów i upominków reklamowych: - Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego wektorowy plik wyjściowy oznakowania. Do Wykonawcy należy (jeżeli jest to niezbędne) tak dobrać grubość outlinów, aby w każdy grawer lub nadruk na różnych podłożach zachowywał proporcjonalne grubości linii; - grawer laserowy powinien być na tyle głęboki, by w efekcie mechanicznego niszczenia powierzchni przedmiotu w procesie normalnego użytkowania znaki były nadal czytelne; - Zamawiający wymaga próbnego graweru/nadruku na każdym z zamawianych produktów. - Długopisy, latarki oraz pendrivy muszą mieć loga czytelne w tym samym kierunku. Tzn. przy ułożeniu czynną końcówką w lewą stronę (wkład, kierunek światła, złącze USB). - Przedmiot zamówienia, musi być nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych. - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. - Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. - Dostarczony przedmiot zamówienia ( w zakresie przewidzianym dla elementów elektronicznych) musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak oprogramowanie, sterowniki, kable, itp. - Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy dokumentację (instrukcja obsługi w języku polskim) Każda sztuka z zamawianego nakładu produktów jest gadżetem reklamowym i taką rolę powinna pełnić. Wszystkie elementy przed dostawą do Zamawiającego powinny być skontrolowane przez Wykonawcę, aby nie zdarzały się elementy wadliwe, brudne, nie dodrukowane lub posiadające inne cechy ogólnie rozumiane jako defekty (surowca lub oznakowania). Dla części 2: Zestaw wielowirnikowca z wyposażeniem, pilotowanego zdalnie, do nagrywania ujęć promocyjnych Wydziałowego Centrum Badawczego FOTEH oraz CEZAMAT - 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych. - Dostarczony przedmiot zamówienia oraz jego wyposażenie powinno być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. - Dostarczony zestaw musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak oprogramowanie, sterowniki, kable, itp. - Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. - Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. - Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowaną aparaturę lub oprogramowanie któregokolwiek z wymienionych parametrów wyklucza je z dalszej oceny. - dla projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego. 3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2. Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowane przedmioty któregokolwiek z wymienionych parametrów wyklucza je z dalszej oceny. 4. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Dla części 1 i 2: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Koszykowa 75, pokój 238, 00-662 Warszawa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.81.00.00-5, 22.46.20.00-6, 38.82.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów ( jeśli zachodzi) 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla części 1 należy dostarczyć wraz z ofertą następujące próbki: przenośny głośnik na bluetooth; latarka led; kostka-sensor; czytnik e-booków; zestaw pióra drukującego 3D Informacja dla podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wskazanego dokumentu wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o którym mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. b. w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c. w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; d. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w Umowie, w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej dostawy e. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; f. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; g. konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Innowacyjna Gospodarka lub innych wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej właściwej dla projektu, z którego środków dokonywany jest zakup.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Administracyjne - Zamówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro Administracyjne - Zamówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizowany na potrzeby projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych,..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZENOŚNY GŁOŚNIK NA BLUETOOTH - 100 szt. 2. ETUI OCHRONNE NA KARTY ZBLIŻENIOWE - 500 szt. 3. DŁUGOPIS (3 w 1) - 50 szt. 4. POWERBANK- 50 szt. 5. PODWÓJNA ŁADOWARKA SAMOCHODOWA USB- 100 szt. 6. LATARKA LED- 100 szt. 7. MINI LATARKA BRELOK- 100 szt. 8. KOSTKA-SENSOR- 100 szt. 9. BRELOK- 200 szt. 10. PODRÓŻNY ZESTAW AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH- 100 szt. 11. DYSK ZEWNĘTRZNY- 100 szt. 12. CZYTNIK E-BOOKÓW z wymaganym oprogramowaniem oraz etui ochronnym- 50 szt. 13. ZESTAW: PIÓRO DRUKUJĄCE 3D wraz z filamentem- 100 szt. 14. PAMIĘĆ PRZENOŚNA - USB- 100 szt. 15. TABLICA PAMIĄTKOWA TYP A- 1 szt. 16. TABLICA PAMIĄTKOWA TYP B- 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.81.00.00-5, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. JAKOŚC ORAZ ESTETYKA WYKONANIA - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów promocyjnych - Zestaw wielowirnikowca z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw wielowirnikowca z wyposażeniem, pilotowanego zdalnie, do nagrywania ujęć promocyjnych 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.82.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. GWARANCJA - 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.