eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Roboty dodatkowe wynikłe podczas wykonywania remontu budynku przy ul. Bernardyńskiej 59 w Gliwicach wraz z adaptacją części pomieszczeń na nowe lokale mieszkalne oraz przebudową istniejących lokali mieszkalnych



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Gliwice: Roboty dodatkowe wynikłe podczas wykonywania remontu budynku przy ul. Bernardyńskiej 59 w Gliwicach wraz z adaptacją części pomieszczeń na nowe lokale mieszkalne oraz przebudową istniejących lokali mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 317275 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe wynikłe podczas wykonywania remontu budynku przy ul. Bernardyńskiej 59 w Gliwicach wraz z adaptacją części pomieszczeń na nowe lokale mieszkalne oraz przebudową istniejących lokali mieszkalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Pomiędzy nowoprojektowanymi mieszkaniami parteru, projekt przewidywał postawienie ściany gr. 25cm na istniejącym fundamencie. Po wykonaniu odkrywek, okazało się, ze fundamentu nie ma. Konieczne jest więc wykonanie nowego fundamentu. 2.Podczas skuwania fragmentów tynków przewidzianym do wymiany w dokumentacji projektowej, okazało się, ze pozostałe tynki odpadają od ściany. Ponadto ściany istniejące są bardzo nierówne. Konieczne jest skucie wszystkich luźnych i odspojonych tynków, odgrzybienie ściany i wykonanie nowych tynków wraz z koniecznymi pogrubieniami w celu wyrównania powierzchni ścian. 3.W trakcie rozbiórek stropów i podłóg, stwierdzono większą niż przewidziana w projekcie, ilość zagrzybiałych, spróchniałych elementów konstrukcyjnych stropów i podłóg. Konieczna jest wymiana tych elementów na nowe. Stare podłoże należy zerwać, wykonać warstwy nośne oraz warstwy wykończeniowe i izolacyjne. 4.Przy pracach związanych z dobudową przewodów kominowych na dachu oficyny, okazało się, że deskowanie i pokrycie fragmentu dachu grozi zawaleniem, a ponadto jest nieszczelne ( w trakcie silnych opadów zalewane jest mieszkanie znajdujące się w oficynie ). Zaszła więc konieczność wymiany części deskowania dachu ( co okazało się po zerwaniu 6 warstw papy ), wzmocnienia elementów konstrukcyjnych dachu oraz wykonania nowego pokrycia dachu papą w miejscach przecieków. 5.Podczas prowadzenia robót remontowych komórek lokatorskich, okazało się, ze w części ścian przewidzianych w dokumentacji projektowej do pozostawienia, stara zaprawa wapienna nie jest spójna z cegłami, które w znacznej ilości uległy erozji. Konieczne okazało się wyburzenie części starych i wykonanie nowych ścian. Wykonanie opisanych powyżej prac dodatkowych determinuje możliwość wykonania zamówienia podstawowego. Jest to sytuacja, która nie była wcześniej możliwa do przewidzenia, a wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67219.46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFIT Spółka Jawna Ryszard Kentzer, Andrzej Czarnota, ul. Chorzowska 30c, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67219.46
  • Oferta z najniższą ceną: 67219.46 oferta z najwyższą ceną: 67219.46
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.