eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › WYMIANA WINDY W OBIEKCIE SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO Sp. z o.o. PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Sosnowiec: WYMIANA WINDY W OBIEKCIE SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO Sp. z o.o. PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3
Numer ogłoszenia: 317172 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282070 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA WINDY W OBIEKCIE SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO Sp. z o.o. PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dźwigu szpitalnego 5 - przystankowego, demontaż istniejącego i montaż nowego dźwigu do przewozu chorych/pacjentów na łóżkach oraz osób niepełnosprawnych na wózkach i z dysfunkcjami z przystosowaniem szybu windy wraz z maszynownią. I.1. Opis zadania i zakres czynności niezbędnych do wykonania: Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy, z wykorzystaniem jako maszynowni dźwigu pomieszczenia nad istniejącym szybem. Celem wymiany jest zapewnienie pracy i bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa funkcjonalności i komfortu jazdy (w szczególności w odniesieniu osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją ruchu i dysfunkcją wzroku). Zakres czynności niezbędnych do wykonania: 1. Opracowanie projektu technicznego wymiany dźwigu zgodnie z SIWZ, Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja dźwigu powinna być opracowana w zakresie określonym m.in. w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29X2003r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego(Dz.U 2003 nr.193 poz 1890 ) ,Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8XII2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa( Dz.U. 2005 Nr.263 poz 2198 ) oraz innymi normami. Dostawa nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego na dostarczony nowy dźwig osobowy w istniejącym szybie windy , z wykorzystaniem jako maszynowni dźwigu pomieszczenia nad istniejącym szybem. Celem wymiany jest zapewnienie pracy i bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa funkcjonalności i komfortu jazdy (w szczególności w odniesieniu osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją ruchu i dysfunkcją wzroku). 2. Demontaż istniejącego dźwigu i złożenie go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Wykonanie nowego nadszybia, wykucie otworów drzwiowych na poziomie 1,2,3 piętra oraz współtowarzyszące prace budowlane. 4. Dostawa i montaż nowego osobowego dźwigu szpitalnego przystosowanego do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją ruchu i wzroku. 5. Wywóz i utylizacja gruzu. 6. Sporządzenie i dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT . 7. Udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8. Zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej Zamawiającemu; 10. Uwzględnienie kosztu konserwacji i wymaganych przeglądów technicznych w okresie gwarancji. 11. Uwzględnienie kosztu zabezpieczenia urządzeń i pomieszczeń niemodernizowanych, ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem (w przypadku powstania uszkodzeń np. konieczność wykonania otworów montażowych w przegrodach budowlanych w celu montażu urządzenia, obróbka przy drzwiach wejściowych przystankowych - likwidacja powstałych zniszczeń w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy). 12. Każde opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 13. Zastosowane urządzenia i materiały powinny być opisane i scharakteryzowane w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. I.2. Wymagania Zamawiającego: 1. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. 2. Dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT), powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ oraz spełniać wymagania dyrektywy dźwigowej nr 95/16/WE. I.3. Szczegółowe uwarunkowania związane z wykonaniem i odbiorem robót: W czasie planowania, wyceny, organizacji, realizacji i przekazania robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wykonania zamówienia, wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: W obiekcie Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. w Sosnowcu - lokalizacja ul. Zegadłowicza 3 realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej - budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 1. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić Zamawiającemu zamiar wyłączenia dźwigu z eksploatacji najpóźniej na dwa dni robocze przed jego wyłączeniem. 2. Roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie w godzinach 6:00-21:00; 3. Gruz, pochodzący z prac adaptacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować. 4. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania. 5. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty powodujące hałas z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. I.4. Inne informacje: Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt: zapewnić przeprowadzenie badania odbiorczego dźwigu po wymianie przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizować uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tego badania, a także uzyskać stosowną decyzję UDT zezwalającą na eksploatację dźwigu przez użytkownika. Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskaniem decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT ponosić będzie Wykonawca. Wydanie przez UDT decyzji, o której mowa powyżej, będzie warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do uznania zamówienia za zrealizowane. Zamawiający uzna zamówienie za zrealizowane po ostatecznym odbiorze robót w formie protokołu. 1. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania stanowiskowej instrukcji obsługi, opracowania instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigu oraz do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu. 2. Wykonawca będzie ponosić wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dokumenty i informacje niezbędne do realizacji zamówienia. I.5. Uwagi: 1. Wymagane podstawowe parametry nowego dźwigu określone w załączniku nr 6. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów na istniejącym obiekcie. Skany dokumentacji istniejącego dźwigu w załączniku do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W celu prawidłowej realizacji zamówienia Zamawiający przed terminem złożenia ofert umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z terenem i sprawdzenia warunków oraz uzyskania niezbędnych danych dla właściwego skalkulowania ceny ofertowej, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny (wynagrodzenie ryczałtowe). Miejsce robot można oglądać w dni powszednie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu uzgodnienia terminu należy kontaktować się z: Arkadiuszem Żaczkiem 32 41 30 150 i/lub Markiem Kozioł - 32 41 30 151.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.20.00 - Urządzenia do demontażu 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 8/1, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303810,00

  • Oferta z najniższą ceną: 303810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 303810,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.