eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie adaptacji pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31716

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie adaptacji pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, do kontaktów: Marta Szymańska Biuro Zamówień Publicznych tel. (58) 3236128 fax. (58) 3236188, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: bzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z wykonaniem adaptacji pomieszczeń piwnicznych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9.Wykonanie adaptacji będzie obejmowało pomieszczenia piwniczne o łącznej powierzchni 1353,5 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia,że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty dokumentu w postaci wypełnionego formularza tabeli wartości elementów scalonych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 14. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro, lecz jest mniejsza niż wyrażona z złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podsatwie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn.zm.), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. W okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakres której wchodziły prace wykończeniowe i instalacyjne, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. 1.3. do kierowania robotami zaangażują osoby należące do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadające uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy; b) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych - dla kierownika robót elektrycznych; c) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dla kierownika robót ds. instalacji sanitarnej. 1.4. przy wykonywaniu prac zaangażują osobę posiadającą licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 1.5. posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową - na kwotę co najmniej 200 000 zł. 1.6. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. 2)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot - zał. nr 3a i 3b. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot - zał. nr 4. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot - zał. nr 5. 6)Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w zakres których wchodziły prace wykończeniowe i instalacyjne, o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, wg załączonego wzoru załącznika nr 6; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie. 7)Wykaz osób, które będą pełnić zadania kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót ds. instalacji sanitarnych oraz pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załączonego wzoru załącznika nr 7. 8)Uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy - zał. nr 8. 9)Uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót elektrycznych - zał. nr 9. 10)Uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót sanitarnych - zał. nr 10. 11)Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - zał. nr 11. 12)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 12. 13)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł - zał. nr 13.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 12:00, Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 128 (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.