eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › KURS MALARZA WRAZ Z AKTYWIZACJĄ ZAWODOWĄ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Nysa: KURS MALARZA WRAZ Z AKTYWIZACJĄ ZAWODOWĄ
Numer ogłoszenia: 317168 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Nysie , ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332471.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KURS MALARZA WRAZ Z AKTYWIZACJĄ ZAWODOWĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową - Ilość osób do przeszkolenia - 12 z zabezpieczoną grupą rezerwową (2 osoby) - Ilość kursów : 1 (jeden) - Ilość godzin kursu co najmniej 130 godzin zajęć dydaktycznych w tym: 20 godz. zajęć teoretycznych (godz. lekcyjna 45 min.) 20 godz. zajęć z aktywizacji zawodowej (godz. lekcyjna 45 min) 90 godz. zajęć praktycznych (godz. zegarowa 60 min) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku Malarza Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w zgodzie z porządkiem wewnętrznym jednostki, w dni od poniedziałku do piątku w godzinach: zajęcia teoretyczne 7.45 - 13.30 i 14.45-19.00; zajęcia praktyczne 7.45-13.15 Kurs powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a blok programowy w zakresie zajęć teoretycznych powinien zawierać następujące minimum: - Kolorystyka użytkowa: koło barw, mieszanie barw, barwy harmonijne, kontrastowe, załamania, ściemnianie, rozjaśnianie, - Spoiwa, rodzaje i charakterystyka, - Zaprawy, rodzaje i charakterystyka, - Pigmenty i rozpuszczalniki, - Spoiwa malarskie, - Gotowe wyroby malarskie do wykonywania powłok klejowych, emulsyjnych i olejnych, - Farby żywiczne i nitrocelulozowe, - Zasadnicze czynności występujące w robotach malarskich, - Rodzaje technik malarskich, zasady doboru techniki malarskiej, - Pędzle i szczotki. Wałki malarskie i dekoracyjne, - Narzędzia do przygotowania podłoża. Aparaty do natrysku mechanicznego, - Malowanie techniką wapienną. Przygotowanie podłoża, przygotowanie farby wapiennej, - Wykonanie powłoki wapiennej, - Malowanie techniką kazeinową. Przygotowanie podłoża, przygotowanie farb, - Wykonanie powłoki kazeinowej, - Malowanie techniką klejową, przygotowanie podłoża, przygotowanie farby klejowej, - Wykonanie powłoki klejowej, - Wady powłok klejowych i odbiór robót, - Przygotowanie podłoża pod powłoki emulsyjne, wykonanie powłoki emulsyjnej, - Wady powłok emulsyjnych i odbiór robót, - Przygotowanie podłoża pod powłoki olejne, wykonanie powłoki olejnej, - Wady powłok olejnych i odbiór robót, - Wykonanie powłok lakierniczych, - Techniki zdobienia powłok malarskich, - Zasady doboru barw, zasady podziału kolorystycznego powierzchni, barwy w zakładach przemysłowych, - Podstawowe obowiązki pracowników w zakresie BHP, - BHP przy transporcie materiałów oraz podczas prac na drabinach, pomostach i rusztowaniach W zakresie zajęć praktycznych kursant powinien wykonywać następujące prace: - Przygotowanie materiałów i narzędzi do wykonania powłok malarskich, - Mycie i usuwanie starej powłoki klejowej, - Naprawa podłoża, - Usuwanie plam na powierzchni tynku, - Mycie sufitu, - szpachlowanie i osadzanie kołków rozporowych pod elementami wykończenia, - gruntowanie sufitu i ścian, - wykonanie powłoki olejnej w holu - lamperii, - dopasowanie farby, wyznaczanie linii podziału barw, - wykonanie powłoki w dwóch warstwach, przygotowanie farby klejowej, - malowanie klejowe sufitu w dwóch warstwach, - przygotowanie powierzchni drzwi i ościeżnic do malowania olejnego, - wykonanie powłoki olejnej na drzwiach i ościeżnicach, - przygotowanie powierzchni kaloryfera do malowania olejnego, - wykonanie powłoki olejnej na kaloryferach, - przygotowanie i wykonanie powłoki klejowej, - przygotowanie powierzchni i malowanie emulsyjne, - przygotowanie powierzchni pod malowanie wapienne, wykonanie powłoki wapiennej, - porządkowanie pomieszczenia po malowaniu, - odbiór robót, sprawdzenie jakości wykonanych prac, Wykonawca w oparciu o powyższe minimum programowe, przed rozpoczęciem kursu przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622 z późń. zm.). Zajęcia części teoretycznej odbywać się będą w salach wykładowych na terenie Zakładu Karnego w Nysie, natomiast zajęcia praktyczne na wskazanych pomieszczeniach na obiekcie Zakładu Karnego w Nysie. Powierzchnia pomieszczeń na których odbywać się będą zajęcia praktyczne wynosi: - powierzchnia sufitów - 243 m2 - powierzchnia ścian (emulsja)- 271 m2 - powierzchnia ścian (olejna, lamperia) - 226 m2 - stolarka okienna drewniana, zespolona - 12,60 m2 - drzwi stalowe (olejna) - 23m2 - kraty stalowe (olejna) - 32m2 - stolarka drzwiowa drewniana (olejna) - 84m2 - grzejniki żeliwne żeberkowe (olejna) - 25 m2 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wstępny harmonogram kursu Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia uczestnikom kursu niezbędne narzędzia, sprzęt, odzież ochronną i środki ochrony indywidualnej (komplet odzieży roboczej i ochronnej tj.: obuwie, rękawice, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem), które po zakończeniu kursu przechodzą na własność uczestnika oraz taką ilość sprzętu, materiałów, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastrzeżeniem, że ich wartość nie przekroczy 40% wartości kursu. Środki, materiały zużywalne (farby) zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Koszty transportu sprzętu i narzędzi własnych Wykonawcy, wykorzystywanych podczas zajęć praktycznych, leżą po jego stronie. Wykonawca zapewnia materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ilości, umożliwiającej wykonanie nowej powłoki malarskiej na wskazanym pomieszczeniu przez wszystkich uczestników szkolenia. Dodatkowo na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu od NNW (14 osób z czego 2 osoby będą stanowiły grupę rezerwową Wykonawca zapewni badania lekarskie z zakresu medycyny pracy dla 14 osób, z czego 2 osoby będą stanowiły grupę rezerwową , która zabezpieczy realizację kursu, zapewniając objęcie działaniami szkoleniowymi niezmiennie 12 osobową grupę osadzonych biorących udział w kursie. Prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: - imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego; - wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - tematy zajęć edukacyjnych; przygotowania rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, Kurs powinien zakończyć się testem sprawdzającym wiedzę oraz wydaniem zaświadczeń zgodnych z rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r. poz. 622 z późń. zm.)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert oraz spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nysie ul. T. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa - osoba do kontaktu Radosław Jagieło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Brama główna/sekretariat Zakładu Karnego w Nysie ul. T. Kościuszki 4a 48-300 Nysa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.