Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-06
Jasienica: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy.
Numer ogłoszenia: 317144 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy , Jasienica 845, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 815-32-83, faks 33 815-32-83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sgzozjasienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części od 1 do 10 zawiera Załącznik 1 do SIWZ. 3. W Załączniku 1 do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres przedmiotu zamówienia oznacza zakres, który Zamawiający gwarantuje zrealizować w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze stanowi uprawnienie z którego Zamawiający może, lecz nie musi, skorzystać. 4. Jeżeli zapisy SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych produktów - szczepionek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie przez wykonawców produktów -szczepionek równoważnych. Produkty - szczepionki pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać szczepionki oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Produkty - szczepionki pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, zamawiający rozumie wymagania dotyczące szczepionek zawarte w ogólnie dostępnych źródłach np. strony internetowe producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia - poszczególnych części przedmiotu zamówienia, następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Szczegółowy opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia - poszczególne części przedmiotu zamówienia, powinien odpowiadać wymaganiom prawnym określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - tekst jedn. Dz. U. z 2008r. nr 45. Poz. 271, w szczególności produkty lecznicze - szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek - Dz. U. Nr 39 poz. 321. Szczepionki będą dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji wraz z załącznikiem nr 1 do OFERTY. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sgzozjasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
43-385 Jasienica 845.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 17:00, miejsce: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy 43-385 Jasienica 845.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 2 antygeny krztuśca, toksoid krztuścowy i hemaglutyniunę włókienkową ), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 250 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 350 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciw grypie typu split.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 200 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko pneumokokom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko pneumokokom polisacharydowa skoniugowana (adsorbowana), 13 serotypów Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 100 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 210 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko Neisseria meningitis.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko Neisseria meningitis grupy A,C, W135, Y, skoniugowana z toksoidem tężcowym Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko rotawirusom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko rotawirusom zawierająca ludzki, żywy atenuowany wirus szczepu RIX4414 Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko WZW B - Euvax B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu watroby typu B, zawierająca 20 ug antygenu powierzchniowego rekombinowanego wirusa WZW B Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 10 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko WZW B - Engerix B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu watroby typu B, zawierająca 20 ug antygenu powierzchniowego rekombinowanego wirusa WZW B Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 10 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko tężcowi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko tężcowi, adsorbowana (T) zawierająca toksoid tężcowy Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko ospie wietrznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko osie wietrznej, żywa Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko meingokokom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko meingokokom, polisacharydowa grupy C, skoniugowana, adsorbowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa produktów leczniczych - szczepionki przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK-2024r.
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.