eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przebudowa dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Stare Babice: Przebudowa dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego
Numer ogłoszenia: 317140 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146611 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przebudowy dachu na budynku komunalnym przy ul. Kopernika w Bliznem Jasińskiego. 2. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej i obejmuje m.in. następujące roboty: 1) roboty rozbiórkowe: a) demontaż pokrycia z papy asfaltowej, b) demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, c) rozbiórka płyt dachowych (szlichta cementowa, płyty korytkowe), d) demontaż istniejącego docieplenia (wełna mineralna, żużel paleniskowy), e) rozbiórka ścianek szczytowych istniejących stropodachów, f) rozbiórka kominów do poziomu stropu 2) roboty budowlane: a) wymurowanie ścianek szczytowych, ścianek usztywniających, wykonanie wieńca b) nadmurowanie kominów wentylacyjnych, c) montaż nowej konstrukcji więźby dachowej (wg części rysunkowej): d) impregnacja wszystkich elementów więźby i deskowania środkami grzybobójczymi, przeciwowadowymi, przeciwpleśniowymi oraz ogniochronnymi, e) wykonanie poszycia z płyt OSB-3 grubości 18mm, f) montaż obróbek blacharskich gzymsów, kominów, attyk, g) montaż wyłazów dachowych, h) ułożenie maty strukturalnej, i) wykonanie pokrycia z systemowych paneli dachowych łączonych na rąbek, j) montaż rynien i rur spustowych, k) montaż ław i stopni kominiarskich, montaż drabinki na ścianie szczytowej pomiędzy połaciami dachów, l) montaż instalacji odgromowej m) docieplenie poddasza wełną mineralną: ułożenie na całości stropu folii paroizolacyjnej, wyłożenie warstwy wełny mineralnej grubości 15 cm, przykrycie wełny membraną paroprzepuszczalną, n) wymiana pokrycia przybudówki: demontaż istniejących warstw pokrycia i rusztu, wykonać nowy ruszt z legarów 7x14 cm w rozstawie 80 cm, ułożenie wełny mineralnej gr.14 cm pomiędzy legarami, rozpostarcie i przymocowanie membrany paroprzepuszczalnej, przybicie łat drewnianych, wykonanie pokrycia z powlekanej blachy trapezowej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 4) Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikami (Dyrektorem Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych, oraz Kierownikiem Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Dzieci) lokalizację zaplecza budowy. 5) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu z Użytkownikami. 6) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowo - budowlanych i zagospodarowania placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia pomieszczeń rehabilitacyjnych w trakcie robót rozbiórkowych. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników budynku, Zamawiający wymaga w zależności od potrzeb wyznaczenia dróg tymczasowych. 7) W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku Zespołu Poradni i Ośrodka Rehabilitacji. 8) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych zostaną odtworzone przez Wykonawcę na jego koszt. 9) Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (papę należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 10) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 11) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi do zgłoszenia do użytkowania. 12) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego KARBUD Wojciech Karlicki, ul. Kusocińskiego 5, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 422997,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 270600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 270600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339849,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.