To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Poznań: Usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania
Numer ogłoszenia: 317137 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296819 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzątanie zewnętrzne, a w przypadku opadów śniegu - odśnieżanie: * ul. Gronowa 22 a, b, powierzchnia 1 381,00 m2, * parking ul. Za Bramką, powierzchnia 1 800,00 m2 * ul. Libelta 16/20, powierzchnia 1 900,00 m2, * ul. 3Maja 46/ pl. Wolności 14, powierzchnia 265,00 m2, * ul. Matejki 50, powierzchnia 527,00 m2, * ul. Słowackiego 22, powierzchnia 773,00 m2, * ul. Rynek Śródecki 3, powierzchnia 42,00 m2. b) odśnieżanie wraz z wywozem śniegu * pl. Kolegiackim 17, powierzchnia 4 500,00 m2. c) wywóz śniegu: * parking ul. Za Bramką, w wysokości 1 800,00 m2, * ul. Libelta 16/20, w wysokości 1 400,00 m2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany codziennie, od poniedziałku do piątku do godz. 7:30, tj. do godziny rozpoczęcia pracy Urzędu Miasta Poznania oraz w ciągu dnia, dni wolne od pracy i dni świąteczne, w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. Przedmiot zamówienia, opisany w podpunkcie b) i c) niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia, realizowany będzie w okresie zimowym, tj. w okresie od 1 listopada do 31 marca. Z wyjątkiem 2010 roku, w którym wskazane usługi będą wykonywane od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga od pracowników świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia schludnego ubrania roboczego, zawierającego logo lub identyfikator firmy, odpowiedniego wyposażenia w sprzęt oraz zachowania odpowiadającego powadze Urzędu. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem staranności i rzetelności zawodowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującym prawem. Szczegółowy zakres, wymagania i częstotliwość sprzątania zewnętrznego i odśnieżania zawiera załącznik nr 1 do siwz Rysunki z zaznaczeniem powierzchni objętej sprzątaniem i odśnieżaniem zawiera załącznik nr 2 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KDS Sp. z o. o., ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252605,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190334,00
Oferta z najniższą ceną: 190334,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190334,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice - zadanie VI
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.