eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Usługi odbioru, wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Łask: Usługi odbioru, wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 317076 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru, wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych (kod CPV 90513000-8 - USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW MIEJSKICH) wytwarzanych w SP ZOZ w Łasku, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask. 2. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów przez cały okres na który będzie udzielone zamówienie- 36 miesięcy, to 4176 pojemników 1100 l. 3.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi. 4. Usługa będzie wykonywana 3 razy w tygodniu - poniedziałek, środę, piątek. W przypadku przerw świątecznych, długich weekendów itp. terminy odbioru będą wcześniej uzgadniane. 5. Odbiór odpadów będzie się odbywał z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie szpitala, przy ulicy Warszawskiej 62 w Łasku. 6. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 7. W razie awarii urządzeń lub wystąpienia jakichkolwiek innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi Wykonawca zabezpieczy terminowe wykonanie usługi. 8.Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150), - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251), odpadów (Dz. U. z 2001, nr 112, poz. 1206), - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008). - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.02.2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2003 r., nr 8, poz. 213). -rozporządzenia ministra zdrowia z 23.08.2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2007, Nr 162, poz. 1153). 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, sporadycznie odbiór odpadów na telefoniczne wezwanie zamawiającego. 13. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez kartę przekazania odpadów, podpisaną przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, opatrzoną datą wykonania usługi wraz z wyszczególnioną ilością odpadów. 14. Zgodnie z brzmieniem art. 9 ust. 3 i 4 ustawy o odpadach, niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. (...). Niesegregowane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (...) mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa innego niż wymienione w ust. 3, jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji przeznaczonej do odzysku lub unieszkodliwiania, spełniającej wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub miejsca przeznaczonego do tego samego odzysku jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze tego samego województwa. 15. Na koniec miesiąca rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę płatności. Wartość faktury jest iloczynem ilości fatycznie odebranych odpadów w danym miesiącu (ilość pojemników) i ceny netto za odbiór 1 pojemnika, plus należny podatek VAT. Płatność nastąpi na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Wykonawcę, minimalny termin płatności 30 dni od dnia doręczenia faktury. 16. Zamawiający nie posiada własnych pojemników na odpady.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. 5)zapewnią wykonanie przedmiotowej usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w niniejszej SIWZ oraz w zgodzie z obowiązującym porządkiem prawnym. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.4. wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dwóch usług tożsamych, z usługą będącą przedmiotem niniejszej postępowania o wartości zbliżonej do usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania (załącznik nr 6). Do wykazu Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 1.5. Aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie miasta lub gminy Łask. 1.6. Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, szczegółowo opisanej w SIWZ lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania (załącznik nr 7). 1.7. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu okresu trwania umowy, minimalna suma ubezpieczenia - 100 tys. PLN. 1.8.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.9.Parafowany wzór projektu umowy załącznik nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój 23 w budynku administracyjnym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, sekretariat pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.