eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa zapalników CK-125

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Kraków: Dostawa zapalników CK-125
Numer ogłoszenia: 31701 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblo.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Dostawa zapalników CK-125.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2900szt. zapalników CK-125.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.30.00.00 - Broń, amunicja i podobne elementy .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 13 000 PLN (wadium wnoszone jest dopiero na etapie składania ofert)

III.2) ZALICZKI

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności ważnej koncesji uzyskanej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (DZ. U. z 2001 r. Nr 67, poz. 679 z późn. zm.), spełniającą wymagania zawarte w ww. ustawie, tj.: art. 6, art. 7, art. 8, art.14. rozdziału 2 oraz zapisów załącznika nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 03 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (DZ. U. z 2001 r. Nr 145, poz. 1625 z późn. zm.) - BA poz. 17 ppkt 4.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w szczególności wykazując, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną dostawę amunicji lub wyrobów o przeznaczeniu wojskowym na kwotę minimum 50 000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające (np. referencje), że wykazane dostawy zostały wykonane należycie;

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co zamawiający rozumie posiadanie zabezpieczenia finansowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    w celu potwierdzenia, że oferowany do dostawy przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, wykonawca do wniosku załączy oświadczenie potwierdzające, że posiadany przez niego system zarządzania jakością spełnia wymagania zawarte w AQAP 2120

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    W trakcie oceny złożonych wniosków Zamawiający stworzy listę rankingową wykonawców przyznając im ocenę według poniższych zasad: 1) każdy Wykonawca, który wykaże się wykonaną minimum jedną dostawą w zakresie zgodnym z wymaganiami zamawiającego, otrzyma 10 pkt; 2) za każdą kolejną wykazaną dostawę zgodną z wymaganiami zamawiającego, Wykonawca każdorazowo otrzyma 1 pkt., Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 3 wykonawców, wtedy z utworzonej według ww. zasad listy rankingowej Zamawiający zaprosi do złożenia oferty trzech wykonawców o największej liczbie punktów. W przypadku gdy wnioski złoży mniej niż trzech wykonawców Zamawiający niezależnie od listy rankingowej zaprosi wszystkich, którzy złożyli wnioski.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: a) zmiany miejsca dostawy bądź odbiorcy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, b) zmiany terminów o których mowa w niniejszej umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, o okres nie dłuższy niż czas trwania siły wyższej. c) zmiany terminu dostawy - w każdym czasie z uwagi na potrzeby Sił Zbrojnych w szczególności konieczność wcześniejszego wydania poszczególnych pozycji asortymentowych Użytkownikom, d) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, e) zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian, o których mowa w lit f); f) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy - gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu, g) odstąpienia od odbioru RPW - na wniosek Gestora, COL-a, RPW, bądź w przypadku gdy dany przedmiot umowy nie podlega odbiorowi wojskowemu, h) Innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy - zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, bud. 28 - sekcja zamówień publicznych.

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 09:00, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.