eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa wykonania badania ewaluacyjnego, którego celem jest uzyskanie obiektywnej oceny dotyczącej rozpoznawalności wizerunku turystycznego regionu Warmii i Mazur wśród jego mieszkańców oraz potencjalnych turystów rynku krajowego i zagranicznego (Niemcy, Litwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Belgia) przed wdrożeniem kampanii medialno-wizualnej i po jej zakończeniu na potrzeby projektu pt. Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Olsztyn: Usługa wykonania badania ewaluacyjnego, którego celem jest uzyskanie obiektywnej oceny dotyczącej rozpoznawalności wizerunku turystycznego regionu Warmii i Mazur wśród jego mieszkańców oraz potencjalnych turystów rynku krajowego i zagranicznego (Niemcy, Litwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Belgia) przed wdrożeniem kampanii medialno-wizualnej i po jej zakończeniu na potrzeby projektu pt. Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 31695 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania badania ewaluacyjnego, którego celem jest uzyskanie obiektywnej oceny dotyczącej rozpoznawalności wizerunku turystycznego regionu Warmii i Mazur wśród jego mieszkańców oraz potencjalnych turystów rynku krajowego i zagranicznego (Niemcy, Litwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Belgia) przed wdrożeniem kampanii medialno-wizualnej i po jej zakończeniu na potrzeby projektu pt. Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania ewaluacyjnego, którego celem jest uzyskanie obiektywnej oceny dotyczącej rozpoznawalności wizerunku turystycznego regionu Warmii i Mazur wśród jego mieszkańców oraz potencjalnych turystów rynku krajowego i zagranicznego (Niemcy, Litwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Belgia) przed wdrożeniem kampanii medialno-wizualnej i po jej zakończeniu na potrzeby projektu pt. Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, dostępnej na wyżej wymienionej stronie Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej 79.31.12.10 - Usługi prowadzenia ankiet telefonicznych 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponować kierownikiem zespołu, który posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym przy opracowaniu co najmniej dwóch analiz i/lub ekspertyz i/lub ewaluacji w tym jedna z ww. analiz/ekspertyz/ewaluacji była przeprowadzona poza granicami Polski.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy treści żądanego oświadczenia oraz wykazu wymienionego poniżej, potwierdzającego spełnienie warunku. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Dodatkowa ilość badanych osób w wybranych krajach zagranicznych - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia określonych w umowie, bez skutków finansowych i prawnych, w przypadku: 1) wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności; 2) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) konieczności przesunięcia terminu konferencji zamykającej projekt pt. Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur, jednak nie później niż do 31 sierpnia 2013 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń , ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń , ul. Emilii Plater 1, pok. 438, 10-562 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, tytuł projektu Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.