eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Elbląg: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 316930 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256744 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu Zamówienie realizowane jest w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2015. Przedmiot główny: CPV: 45.21.21.40-9 Nazewnictwo wg CPV: Obiekty rekreacyjne 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się wykonanie robót budowlanych i dostaw polegających na budowie kompleksu sportowo - rekreacyjnego, w tym: 1) plenerowej siłowni z nawierzchnią bezpieczną, 2) boiska poliuretanowego do piłki koszykowej (streetball), 3) terenu do ćwiczeń street workoutu, 4) placu zabaw wraz z urządzeniami dla dzieci niepełnosprawnych, 5) ogrodzenia placu zabaw, 6) małej architektury: ławki, kosze na śmieci, słupki, 7) oświetlenia, 8) monitoringu. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: Usługi Budowlane COR - CAD Piotr Koroblewski z siedzibą przy ul. Dębowej 1 w Pasłęku (14-400). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PROJEKT BUDOWLANY OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 2. PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: KOMPLEKS SPORTOWO-REKREACYJNY PRZY ULICY LOTNICZEJ W ELBLĄGU ADRES: Elbląg, obręb 23, działki nr 5/60, 5/150, 5/61 i 6 dr INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w lit. A i B, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona tablicę informacyjną oraz tablicę - regulamin korzystania z kompleksu sportowo - rekreacyjnego, wg poniższych wytycznych. Tablica informacyjna: Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary: szer. 400 mm x wys. 300 mm, wykonana wg wzoru Zamawiającego. Regulamin użytkowania kompleksu sportowo - rekreacyjnego: Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu wzór tablicy informacyjnej oraz wzór regulaminu do akceptacji przez Zamawiającego. 4. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 5. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c. za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo - kontraktowa). 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: a. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b. ubezpieczenie wobec osób trzecich. 10. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowy i finansowy robót objętych umową, w uzgodnieniu z Koordynatorem inspektorów i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 12. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13. Zamawiający wymaga, aby elementy przedmiotu zamówienia zostały zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z § 10 ust. 1 i ust. 2 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu. 15. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót i dostaw. 17. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BULLAIT Andrzej Ciuchta, ul. Okulickiego 13/21, 82-300 Elblag, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199108,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347752,71

  • Oferta z najniższą ceną: 347752,71 / Oferta z najwyższą ceną: 399374,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.