Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Wrocław: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów
oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej oraz słodyczy i napojów luzem.
Numer ogłoszenia: 316865 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej oraz słodyczy i napojów luzem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej oraz słodyczy i napojów luzem. Na przedmiot zamówienia składają się : 1) dostawa paczek mikołajkowych i batoników luzem a) Paczka mikołajkowa zawiera słodycze przeznaczone dla dzieci b) dostawa batoników mlecznych typu Kinder Chocolate, tj. 1. opakowanie duże - Wariant A - 100 g 2. opakowanie małe - Wariant B - 50 g 2) dostawa asortymentu dodatkowego luzem określona szczegółowo w kalkulacji cenowej Postanowienia szczegółowe dotyczące paczek: o zawartość każdej paczki musi być zgodna z wykazem asortymentowym (nazwa i waga wyrobu, marka producenta, ilość) i nie może ulec zmianie, o paczki przeznaczone są dla dzieci w wieku 1-13 lat, dlatego wyroby czekoladowe nie mogą zawierać nadzienia z alkoholem, o przynajmniej dwa wyroby czekoladowe muszą być w opakowaniu świątecznym (kolorowy emblemat świąteczny - mikołaj, choinka, itp.), o każda paczka musi być zapakowana w worek foliowy z uchwytami i okolicznościowym nadrukiem oraz dodatkowo związana poniżej uchwytów kolorową wstążeczką, co uniemożliwić ma rozsypanie się zawartości, o paczki mikołajkowe mają być zabezpieczone przed zgnieceniem podczas transportu i składowania, tj. zapakowane po kilka sztuk w pudłach lub kartonach. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARTA CIESZYŃSKI USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
MARTA CIESZYŃSKI USŁUGI TRANSPORTOWE
- Hurtownia Artykułów Spożywczych IMPMAR, ul. Śląska 44 a, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61874,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72498,25
Oferta z najniższą ceną: 72498,25 / Oferta z najwyższą ceną: 73243,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: Art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne i prawne: Słodycze i napoje, które są przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami ogólnodostępnymi, gotowymi, o ustalonym standardzie jakościowym, jakim jest skład, przeznaczenie i trwałość. Dostawa tych środków nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia. Realizacja tych dostaw jest możliwa przez większość podmiotów w branży spożywczej, można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejscowość i czas. Produkty oferowane przez Wykonawców są w pełni porównywalne, jedynym kryterium różnicującym jest cena. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 193 000,00 euro. Zamówienie spełnia przesłanki ustawowe do zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej cztery przęsła budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Skoczylasa 11 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dla parków kieszonkowych i rozszczelnień", z podziałem na VIII Zadań
- Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczanych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
- Roboty naprawczo-konserwacyjne obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na trzy zadania.
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Dostawy Artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do budynków Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej : ulica Antoniego Maya 5 i ulica Sobieskiego 49
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.