To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-03
Poznań: Wykonywanie usługi odbioru i wywozu odpadów z nieruchomości Ślesin oraz Licheń Stary
Numer ogłoszenia: 316858 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223827 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi odbioru i wywozu odpadów z nieruchomości Ślesin oraz Licheń Stary.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru i wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz segregowanych o kodzie 15 01 01 na składowisko lub do zakładu utylizacji, gromadzonych w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach/kontenerach, z nieruchomości w Ślesinie, ul. Kleczewska 14 62-561 Ślesin oraz z nieruchomości w Licheniu Starym, ul. Klasztorna 3, 62-563 Licheń Stary, administrowanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Wydział Operacyjny Infrastruktury w Koninie, ul. Kolejowa 5a, 62-510 Konin. Gromadzone odpady komunalne, przeznaczone do wywozu nie zawierają odpadów niebezpiecznych w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 39. poz. 251 z późn. zm.). Zakres usług: a) Wykonawca zobowiązuje się do systematycznego wywożenia odpadów komunalnych w dni robocze od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustaloną częstotliwością wskazaną w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i bieżącymi potrzebami. Powstanie zaległości nie może trwać dłużej niż 3 dni kalendarzowe; b) Usługi świadczone będą przy użyciu właściwego sprzętu oraz zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej. c) Wykonawca zobowiązuje się skierować do wykonywania usługi u Zamawiającego osoby przeszkolone w zakresie zasad BHP i ppoż. d) Wykonawca zobowiązuje się do kierowania do wykonywania usługi u Zamawiającego wyłącznie osób posiadających określone kwalifikacje. e) Wykonawca zobowiązany jest dozachowania, przy realizacji usług, obowiązujących wewnętrznych regulacji organizacyjno - porządkowych wprowadzonych przez Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług. g) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w niezbędną ilość pojemników/kontenerów zamykanych o określonej pojemności (załącznik nr 1 do umowy) przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych i odpadów segregowanych i dostarczyć je na wskazaną nieruchomość najpóźniej do godz. 8oo pierwszego dnia obowiązywania umowy. h) Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę kontenerów o pojemności z dopuszczalną różnicą + 15%. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo: - do zmiany ilości pojemników w trakcie realizacji umowy, w stosunku do ilości określonej w załączniku nr 1 do umowy, spowodowaną zmianą ilości odpadów lub potrzebą optymalizacji odbioru odpadów, przy czym cena jednostkowa, która zostanie określona na etapie zawierania umowy nie ulegnie zmianie , - do rezygnacji ze świadczenia usługi przez Wykonawcę w danym obiekcie w przypadku zawieszenia lub likwidacji prowadzonej w nim działalności. j) Wykonawca zobowiązuje się do wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieSącej eksploatacji na koszt własny Wykonawcy. k) Wykonawca zobowiązuje się do oczyszczenia miejsca zaśmieconego po załadunku do odpowiedniego środka transportowego. l) Wykonawca usługi ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług. m) Wykonawca nie może powierzyć wykonywania usług określonych niniejszą umową podwykonawcom bez zgody Zamawiającego. n) Wykonawca jest odpowiedzialny za szkodę wyrządzoną przez osoby, którym powierzył wykonywanie czynności związanych z niniejszą umową. o) Obowiązek przekazania odpadów do właściwego terenowo składowiska odpadów lub zakładu utylizacji leSy po stronie Wykonawcy. p) Wszelkie zobowiązania (koszty i kary) związane z niewłaściwym zagospodarowaniem odpadów po ich odbiorze od Zamawiającego obciążają Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.53.00.00 - Eksploatacja składowisk odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Spokojna 10, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1724,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2114,52
Oferta z najniższą ceną: 2114,52 / Oferta z najwyższą ceną: 2114,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów po likwidacji z Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nozdrzec w II półroczu 2024 roku
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.