eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Świdnik: Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim
Numer ogłoszenia: 316752 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku , Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 759 17 35, faks 81 759 17 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-swidnik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych usług rehabilitacyjnych oraz usług szkoleniowych dla 57 uczestników projektu Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim: MODUŁ 1: Organizacja czternastodniowego grupowego turnusu rehabilitacyjnego połączonego ze szkoleniem w formie treningu kompetencji społecznych dla 30 osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem pobytu dla 3 opiekunów grupy, w wybranym terminie od 30 sierpnia do 31 października 2013 roku. MODUŁ 2: Organizacja czternastodniowego grupowego turnusu rehabilitacyjnego połączonego ze szkoleniem w formie treningu kompetencji społecznych dla 27 osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem pobytu dla 4 opiekunów grupy, w wybranym terminie od 30 sierpnia do 31 października 2013 roku. 2. Podana ilość odbiorców usługi jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia o 3 liczby uczestników turnusów w każdym module w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej udział w turnusie zakładanej liczby osób. W przypadku uczestnictwa w usłudze mniejszej lub większej liczby osób, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób. 3. Wszystkie usługi polegające na zorganizowaniu turnusów rehabilitacyjnych przeprowadzone zostaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizytacji ośrodka zaproponowanego przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: - dla Modułu 1 - 2 700 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych), - dla Modułu 2 - 2 400 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 8689 0007 6001 4100 2000 0010 w Spółdzielczym Banku Powiatowym w Piaskach, z dopiskiem Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych. 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W myśl art. 63. ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 6. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie wpisów: do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, uprawniającego do organizowania turnusu rehabilitacyjnego dla niżej określonych grup osób niepełnosprawnych w danym module, oraz do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, uprawniającego do przyjmowania niżej określonych grup osób niepełnosprawnych w danym module: MODUŁ 1: - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - z chorobami neurologicznymi, - z epilepsją, - z chorobą psychiczną, - z upośledzeniem umysłowym. MODUŁ 2: - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - z chorobami neurologicznymi, - z epilepsją, - z chorobą psychiczną, - z upośledzeniem umysłowym, - z autyzmem. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz na podstawie analizy wpisów do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, i do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, prowadzonych przez właściwego wojewodę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie należytego wykonania minimum trzech usług polegających na organizacji turnusów rehabilitacyjnych dla co najmniej trzydziestoosobowych grup osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług organizacji grupowych turnusów rehabilitacyjnych w wymiarze wskazanym powyżej (np. referencje, opinie, zaświadczenia itp.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie środkiem/środkami transportu niezbędnymi do zapewnienia przejazdu z miejscowości Świdnik do ośrodka zaproponowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i z powrotem wszystkim uczestnikom turnusu rehabilitacyjnego wraz z opiekunami grup. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji treningu kompetencji społecznych, tj.: 1) w przypadku realizacji Modułu 1: co najmniej jednego psychologa z minimalnie trzyletnim doświadczeniem w pracy z osobami chorującymi psychicznie i upośledzonymi umysłowo (lub co najmniej jednego psychologa z minimalnie trzyletnim doświadczeniem w pracy z osobami chorującymi psychicznie i co najmniej jednego psychologa z minimalnie trzyletnim doświadczeniem w pracy z osobami upośledzonymi umysłowo), 2) w przypadku realizacji Modułu 2: co najmniej jednego psychologa z minimalnie trzyletnim doświadczeniem w pracy z osobami upośledzonymi umysłowo, oraz, przy realizacji każdego modułu, co najmniej jednego trenera z doświadczeniem w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu seksualności osób niepełnosprawnych, przy czym minimalna ilość przeprowadzonych szkoleń wynosi 5. W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy, należy załączyć deklarację gotowości świadczenia usługi na rzecz Wykonawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3, i Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi opłaconą w całości lub w części (wynikającej ze składkowego systemu spłaty) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną (należy dołączyć pełnomocnictwo)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu środkiem/środkami transportu przewidzianymi do realizacji zamówienia na czas przejazdu do oraz z ośrodka, w którym odbędzie się turnus, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-swidnik.com.pl/ogloszenia,przetargi,aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21 - 040 Świdnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21 - 040 Świdnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.